חברי מרכז הליכוד יבחרו היום יו”ר חדש: מתוך ארבעה ייצא אחד

3700 חברי מרכז יבחרו בחמש עמדות הצבעה • המתמודדים על התפקיד הם יו"ר הקואליציה צחי הנגבי, שר הרווחה חיים כץ, ח"כ דודי אמסלם וסגן השר ירון מזוז • בנוסף יצביעו החברים על הצעת נתניהו להקדים את הפריימריז
אריה ריבקינד
י"ז טבת התשע"ו / 29.12.2015 08:40

3,700 חברי מרכז הליכוד ילכו היום (שלישי) אל הקלפיות כדי לבחור את יו”ר המרכז החדש, שיחליף בתפקידו את השר לשעבר דני דנון, שמונה לשגריר ישראל באו”ם.

על התפקיד מתמודדים יו”ר הקואליציה צחי הנגבי, שר הרווחה חיים כץ, יו”ר ועדת הפנים דודי אמסלם, וסגן שר הפנים ירון מזוז.

חברי המרכז גם יצביעו אם לאשר את בקשת ראש הממשלה לקיים את הפריימריז לתפקיד יו”ר התנועה ב-23 בפברואר 2016.

ההצבעה תתבצע בחמש קלפיות – בבנייני האומה בירושלים, בביתן 10 בגני התערוכה בתל אביב, במרכז הקונגרסים בחיפה, בסניף הליכוד בטבריה ובסניף הליכוד בבאר שבע. הקלפיות ייפתחו בשעה 10:00 ויינעלו בשעה 22:00. התוצאות יפורסמו בתום הספירה.

מדובר באחד התפקידים המשמעותיים ביותר בליכוד: יו”ר המרכז מחליט על קביעת סדר היום של ישיבות המרכז, ובידיו גם כוח רב בכל הנוגע לתהליכים הפנימיים במפלגה, וקביעת מועדים לתהליכים אלה.

לקראת הבחירות פנה שר הרווחה חיים כץ לחברי המרכז וביקש את תמיכתם: ” יש לנו הזדמנות ליצור מרכז חדש, חזק ופעיל יותר. תנועת הליכוד חייבת יציבות לצד שינויים המתבקשים בחוקה. מרכז הליכוד הוא לב ליבה של התנועה וחברי המרכז הם הכוח שמוביל את התנועה להצלחות. חברי המרכז חייבים להמשיך להוביל את התנועה ולהיות חלק מרכזי בתהליך קבלת ההחלטות.

“בכוונתי לתרום מיכולותיי לטובת חיזוק המרכז, שיתוף החברים וחיזוק התנועה תוך שמירה על ערכיה. אני אעיר את מוסדות התנועה ואלכד את הסניפים. אשמור ואחזק את מעמד חברי המרכז ואהיה להם אוזן קשבת. אני מבקש את תמיכתכם. ביחד נחזיר חיים למרכז הליכוד, ביחד ננצח”.

שר הרווחה חיים כץ זוכה לתמיכתם של ח”כ ושרים בולטים במפלגת הליכוד בהם יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין, השרים ישראל כץ מירי רגב ובוגי יעלון, זאב אלקין, ציפי חוטובלי ואופיר אקוניס, יואב קיש ומיקי זוהר.

בקרב חברי המרכז, חיים כץ זוכה לתמיכה גורפת אצל ראשי ערים יחיאל לסרי, אלי ברדה, איציק דנינו, מתיישבים ביהודה ושומרון ראשי רשויות מהנגב כולל מועצות אזוריות, שוקי אוחנה ציון פניאן ובקרב מייסדי התנועה ויו”ר צעירי הליכוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות