בנימין נתניהו מכחיש: הליכוד לא יתאחד עם שום מפלגה. זה קישקוש

בליכוד מתחזקת הערכה כי השר לשעבר גדעון סער יפרוש בקרוב מהמפלגה לטובת הקמת מפלגה חדשה או שיצטרף למפלגה קיימת • בכירים בליכוד על סער: "מציעים לו להפסיק לחפש תירוצים, מצביעי הליכוד אינם בובות.שיפסיק להתבכיין"
נחמן גור
י"ג טבת התשע"ו / 25.12.2015 10:27

ראש הממשלה בנימין נתניהו מבהיר שלא יקדם איחוד של הליכוד עם מפלגתו של השר משה כחלון, ולא עם שום מפלגה אחרת.

לפי דיווח של מתי טוכפלד בישראל היום, בשיחות סגורות הכחיש נתניהו בנחרצות כי הנושא עומד על הפרק ואמר: “יש אנשים שמתנגדים להצעתי מסיבות אישיות ומאינטרסים צרים. הם ממציאים כל מיני סיפורים על איחודים דמיוניים עם מפלגות אחרות. זה קשקוש – אין דבר כזה וגם לא יהיה”.

בישיבת סיעת כולנו בשבוע שעבר אמר כחלון כי ראש הממשלה פנה אליו בהצעה להצטרף לליכוד.

בתוך כך, בליכוד מתחזקת הערכה כי השר לשעבר גדעון סער יפרוש בקרוב מהמפלגה לטובת מפלגה חדשה או שיצטרף למפלגה קיימת.

יו”ר כולנו השר משה כחלון אמר אתמול כי ישמח לשתף איתו פעולה בבחירות הקרובות.

בתוך כך, סער רמז אתמול כי אין בכוונתו להתמודד על ראשות המפלגה מול בנימין נתניהו. סער נשאל בטוויטר על ידי העיתונאי עמית סגל: “בהנחה שנתניהו יצליח לקיים את הפריימריז בעוד 5 דקות בערך כפי שהוא מתכנן, אתה עשוי להתמודד בכל זאת?”

בכיר הליכוד לשעבר השיב בציוץ, תוך מתיחת ביקורת מרומזת על התנהלות ראש הממשלה: “התשובה בגוף השאלה. בתיאטרון בובות אני לא נוהג לשחק. מאחל הצלחה לנתניהו בהתמודדות, כמו גם לשאר השחקנים בהצגה”.

בכירים בליכוד אמרו בתגובה: “אנו מציעים לו להפסיק לחפש תירוצים, מצביעי הליכוד אינם בובות.שיפסיק להתבכיין”.

סער הביע בתחילת השבוע התנגדות להקדמת הפריימריז ליו”ר תנועת הליכוד, אולם כמה ממקורביו, מי שנחשבים למעוזי הכוח שלו בליכוד, התייצבו לצידו של ראש הממשלה – ותומכים במהלך.

ארנון גלעדי, מקורבו הבולט של סער, אליהו ששון ופעילים נוספים המזוהים עם השר לשעבר, הודיעו כי יתמכו בהצעתו של נתניהו לקיים את הפריימריז ב-23 בפברואר.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות