מועצת העיר תדון על סגירת ‘חיי הלילה’ בבני ברק

אחרי שחבר מועצת העיר בני ברק תקף את ההחלטה של ראש העיר לסגור "באופן שרירותי" את כל העסקים עד 23:00: מועצת בני ברק תדון ביום ראשון על ההצעה השערורייתית
- ולאחר הדיון תתקיים הצבעה  • וידר: "עסקני העירייה יהיו חייבים ללמוד שהם עובדים אצל התושבים ולא להפך"
אריה ריבקינד
כ"ד ניסן התשפ"ד / 02.05.2024 10:39

הלחץ שהפעיל יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק, הצליח: מועצת העיר בני ברק תדון ביום ראשון הקרוב על ההצעה השערורייתית לסגור את כל העסקים בעיר בשעות הערב.

לאחר הדיון תתקיים הצבעה.

כפי שדווח בחרדים 10, ראש עיריית בני ברק פתח במסע נגד קיוסקים וחנויות לממכר  מזון הפתוחים אחרי השעה 23:00, כאשר לפי החלטתו, כלל בתי העסק בעיר ייסגרו עד השעה 23:00 בלילה וביום חמישי עד השעה 24:00.

ההחלטה מעוררת זעם רב בקרב תושבי העיר. שכן, מדובר במכה קשה לקיוסקים ולצ’ונטיות בעיר, ולתושבים ובחורי הישיבות שייאלצו לצאת לרמת גן השכנה כדי לבלות, בעיר בליל שישי.

יעקב וידר אומר בתגובה: “עסקני העירייה יהיו חייבים ללמוד שהם עובדים אצל התושבים ולא להפך. אני מזמין את תושבי בני ברק ובעלי העסקים להגיע לישיבה ולהביע את דעתם בצורה חופשית”.

אתמול תקף וידר את ראש העיר חנוך זייברט, בעקבות ההחלטה לסגור “באופן שרירותי” את כל העסקים בעיר עד השעה 23:00, כולל עסקים שאינם באזורי מגורים – מבלי שהתקיים על כך כל דיון במועצת העיר.

לפי וידר, מדובר ב”החלטה חריגה ודורסנית שנובעת משיקולים זרים” ואינה נהוגה בשום עיר בישראל, ומהווה פגיעה נוספת בעסקים בעיר וביכולות הפרנסה של התושבים.

וידר תקף בחריפות את ההתנהלות של ראש העיר: “אני רוצה להזכיר למר זייברט ועסקני עיריית בני ברק – העירייה וראש העירייה עובדים אצל התושבים ותפקידם לשרת אותם, ולא להפך. העסקים הם נכס לעיר ולא נטל ותפקידה של העירייה הוא לאפשר את שגשוג הפרנסה של התושבים ופריחה של העסקים, ולפחות שלא להפריע להם.

“לא אאפשר לעסקני העירייה להפוך את בני ברק לדיקטטורה – ההחלטות החשובות חייבות להתקבל בדיון פתוח ומעמיק עם התושבים והעסקים, וכפי שהתחייבתי, אוודא שזה יקרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות