דרור אור הי”ד נרצח בשמחת תורה: גופתו בידי החמאס

גופתו של דרור אור הי"ד נחטפה מביתו בקיבוץ בארי, לאחר שמחבלי החמאס רצחו את אשתו יונת הי"ד בטבח • שני ילדיו עלמה ונעם נחטפו גם הם לרצועה ושוחררו בעסקה השנייה • ועדת המומחים החליטה לקבוע את מותו בעקבות תיעוד חדש שהגיע ממצלמות הגוף של מחבלים שחדרו לעוטף
חרדים 10
כ"ה ניסן התשפ"ד / 02.05.2024 23:49

קיבוץ בארי הודיע הערב (ליל שישי) כי דרור אור הי”ד, שנחטף לרצועת עזה, נרצח כבר ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בידי מחבלי חמאס.

דרור הי”ד הוא אביהם של נעם ועלמה אור, שנחטפו גם הם ושוחררו מהשבי בעסקה השנייה אחרי 50 ימים בעזה, ושל יהלי בן ה-18, שלא שהה בבית – וניצל.

אשתו יונת הי”ד, מעצבת רהיטים מוכרת, נרצחה בביתם ביום הטבח, והילדים נותרו יתומים מאביהם ומאימם.

ועדת המומחים החליטה לקבוע את מותו בעקבות תיעוד חדש שהגיע ממצלמות הגוף של מחבלים שחדרו לעוטף בשבת השחורה.

בהודעה שפרסם הקיבוץ נכתב: “ועדת מומחים שהתכנסה היום בהשתתפות נציגי משרד הבריאות, גורמי המודיעין, משטרת ישראל, משרד הדתות והרב הראשי לישראל, קבעה על פי הממצאים שהוצגו בפניה כי דרור אור ז”ל אינו בין החיים.

“דרור היה אב מסור לשלושה ילדים – יהלי (18), נעם (17) ועלמה (13), בן זוג אוהב ליונת אור שנרצחה בשבעה באוקטובר, בן ליובל ודורית אור ואח של אלעד ודנה שפעלו כל העת לשחרורו מהשבי. נעם ועלמה נחטפו אף הם לעזה והוחזרו לישראל במסגרת עסקת החטופים.

“קהילת בארי החזיקה כל העת בתקווה כי דרור ישוב בחיים מהשבי לחיק ילדיו, הוריו, אחיו ואחותו. כל יום שעובר הורג את החברים שלנו, את המשפחות שלנו. חייבים לעשות הכול כדי שכל החטופים יחזרו לחיק משפחותיהם, האוויר שלנו נגמר”.

עם ההודעה על מותו של אור, עלה מניין החטופים המתים ל-37.

דרור הי”ד, שף שמתמחה במטבח החלבי, עבד במחלבה של בארי לייצור גבינות בוטיק.

עלמה סיפרה לעוקביה בחשבון האינסטגרם שלה, כי גילתה שאימה יונת נרצחה במתקפה – רק אחרי שחזרה מהשבי. “כל כך רציתי להאמין שאת בחיים, וכשחזרתי גיליתי את הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לי בחיים. אימא, 4 חודשים שלא דיברתי עלייך בכלל, שניסיתי לא להזכיר אותך וניסיתי להדחיק הכול, 4 חודשים מאז שלקחו לי את הדבר הכי חשוב לי בעולם”, שיתפה לצד תמונה שלהן יחד מהעבר.

“אימא אני לא מאמינה שאת לא פה. שמרתי הכול רק לעצמי והדחקתי, אני שמחה שהספקנו להגיד אחת לשנייה ‘אני אוהבת אותך’ באותו היום, אבל לא הספקתי להיפרד ממך כמו שצריך.

“כמה חלמתי עלייך. אני כל כך מתגעגעת אלייך, אני לא מאמינה שאני בכלל מדברת עלייך בלשון עבר. הדבר שכל החיים שלי כל כך פחדתי ממנו הגיע ביום אחד, ידעתי שיבוא יום שלא תהיי פה יותר – אבל לא חשבתי שזה יהיה היום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות