וידר נגד זייברט: החלטה חריגה ודורסנית שנובעת משיקולים זרים

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק, תוקף את ההתנהלות השערורייתית של ראש העיר, בעקבות ההחלטה לסגור "באופן שרירותי" את כל העסקים עד 23:00 • "לא אאפשר לעסקנים להפוך את בני ברק לדיקטטורה. ההחלטות החשובות חייבות להתקבל בדיון פתוח ומעמיק עם התושבים והעסקים"
אריה ריבקינד
כ"ג ניסן התשפ"ד / 01.05.2024 17:00

יעקב וידר חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר סיעת הליכוד, תוקף אחר הצהרים (רביעי) את ראש העיר חנוך זייברט, בעקבות ההחלטה לסגור “באופן שרירותי” את כל העסקים בעיר עד השעה 23:00, כולל עסקים שאינם באזורי מגורים – מבלי שהתקיים על כך כל דיון במועצת העיר.

לפי וידר, מדובר ב”החלטה חריגה ודורסנית שנובעת משיקולים זרים” ואינה נהוגה בשום עיר בישראל, ומהווה פגיעה נוספת בעסקים בעיר וביכולות הפרנסה של התושבים.

וידר תקף בחריפות את ההתנהלות של ראש העיר: “אני רוצה להזכיר למר זייברט ועסקני עיריית בני ברק – העירייה וראש העירייה עובדים אצל התושבים ותפקידם לשרת אותם, ולא להפך”.

וידר הוסיף: “העסקים הם נכס לעיר ולא נטל ותפקידה של העירייה הוא לאפשר את שגשוג הפרנסה של התושבים ופריחה של העסקים, ולפחות שלא להפריע להם.

“לא אאפשר לעסקני העירייה להפוך את בני ברק לדיקטטורה – ההחלטות החשובות חייבות להתקבל בדיון פתוח ומעמיק עם התושבים והעסקים, וכפי שהתחייבתי, אוודא שזה יקרה”.

כפי שדווח בחרדים 10, ראש עיריית בני ברק פתח במסע נגד קיוסקים וחנויות לממכר  מזון הפתוחים אחרי השעה 23:00 – תוך מתן קנסות למפירי ההוראה.

ראש העיר קיים היום בצהרים ישיבת הערכות, בהשתתפות מנכ”ל העירייה ישראל אירינשטיין, ראש מטה ראש העיר ישראל דרנגר, עוזר ראש העיר יוסי צימט, מנהל אגף אכיפה שלומי מלכה, מפקד תחנת ב”ב רותם וסקר ומפקד השיטור העירוני גל ליאור – לקראת המשך אכיפת חוק סגירת בתי העסק בעיר בשעות הלילה.

לפי העירייה, כלל בתי העסק בעיר ייסגרו עד השעה 23:00 בלילה וביום חמישי עד השעה 24:00 – בכלל זה כל עסקי המזון, ללא יוצא מן הכלל.

“צוותי השיטור העירוני הונחו לאכוף את ההנחייה באופן מיידי”, נמסר מדוברות העירייה.

ההחלטה מעוררת זעם רב בקרב תושבי העיר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות