ברוב של 250 קולות: השר חיים כץ יו”ר מרכז הליכוד • גם נתניהו ניצח

חברי מרכז הליכוד בחרו בשר הרווחה חיים כץ לתפקיד יו"ר המרכז • כץ גבר על יריביו, ח"כ דודי אמסלם וח"כ צחי הנגבי • השר ישראל כץ: "נתניהו ניצח. חיים כץ ניצח. הליכוד ניצח" • הפריימריז ליו"ר התנועה ב-23 בפברואר 2016
שרי רוט
י"ח טבת התשע"ו / 29.12.2015 23:54

שר הרווחה חיים כץ נבחר הלילה (שלישי) לתפקיד יו”ר מרכז הליכוד, לאחר שגבר בתום מרוץ צמוד על שני יריביו, יו”ר הקואליציה ח”כ צחי הנגבי וח”כ דודי אמסלם.

יו”ר מזכירות הליכוד, שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ, ומי שהיה ראש המטה של המנצח – הכריז: “ברכות לידידי חיים כץ על ניצחונו בבחירות ליו”ר המרכז. נתניהו ניצח. חיים כץ ניצח. הליכוד ניצח. ביחד נצעיד את הליכוד לניצחון”.

בנוסף אישרו הלילה חברי מרכז הליכוד את הצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להקדים את הבחירות הפנימיות לתפקיד יו”ר הליכוד.

כץ ניצח ברוב של 250 קולות.

בקלפיות נשבר שיא של מצביעים, כאשר 82% מבעלי זכות הבחירה בקרב חברי מרכז הליכוד הגיעו להצביע.

בנימין נתניהו התקשר לברך את השר חיים כץ ואיחל לו הצלחה בתפקידו החדש.

גם ראש הממשלה זכה לניצחון כאשר הצעתו לקביעת פריימריז להנהגת התנועה בסוף חודש פברואר זכתה לתמיכתם של 65% מחברי מרכז הליכוד. התאריך שנקבע לעריכת הפריימריז הוא ה-23 בפברואר 2016.

כץ פרסם הודעה לאחר ניצחונו: ״אני מודה לכל החברים שהעניקו לי את תמיכתם ונתנו לי את אמונם. היום תנועת הליכוד החלה בתהליך התעוררות ומכאן אנחנו נלך ונתחזק, נתלכד להצלחת התנועה והמפלגה. ונשמור מכל משמר על ארץ ישראל. מחר יום חדש, נעשה סדר במרכז, נחזק את המרכז ונלכד את הסניפים. מרכז הליכוד הוא לב ליבה של התנועה והכח שמוביל אותה להצלחות״.

שר הרווחה חיים כץ זכה לתמיכתם של ח”כ ושרים בולטים במפלגת הליכוד בהם יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין, השרים בוגי יעלון, ישראל כץ ומירי רגב, זאב אלקין, ציפי חוטובלי ואופיר אקוניס, יואב קיש ומיקי זוהר.

השרה מירי רגב: ״ברכות לראש הממשלה על ההישג שהביא להמשך יציבות שלטון הליכוד. ברכות ליו״ר המרכז החדש ידידי חיים כץ על ניצחונו. נתאחד כולנו למען תנועת הליכוד וחבריה ולהמשך הנהגת המדינה על ידי הליכוד. חברי המרכז הוכיחו שוב את האחריות הלאומית שמוטלת על כתפיהם. אני גאה בכם ואוהבת אתכם״.

השר זאב אלקין, יו״ר לשכת הליכוד: ״אני מברך את חברי השר חיים כץ על ניצחון ברור בהתמודדות על ראשות מרכז הליכוד ומאחל לו בהצלחה בהובלת מרכז הליכוד בשנים הבאות.

“אין לי ספק שכראשי מוסדות הליכוד כולנו נדע לשתף פעולה בינינו ועם ראש הממשלה. מרכז הליכוד שוב הוכיח את יכולתנו לקבל הכרעות דמוקרטיות בסוגיות אישיות ואידיאולוגיות כאחת״.

שר המדע אופיר אקוניס: ״מברך את יו״ר המרכז הנבחר, חברי חיים כץ. בהתמודדות דמוקרטית בין מועמדים מצויינים הכריעו חברי המרכז בצורה ברורה. כפי שהודעתי בתחילת המירוץ, אני מאמין שהשר כץ ידע להוביל את המרכז באחריות רבה, בשיקול דעת ותוך דאגה אמיתית לאינטרסים של תנועת הליכוד כולה״.

שר הרווחה חיים כץ מכהן כח״כ החל משנת 1999, וכיהן כיו״ר ועדת העבודה הרווחה והבריאות במשך שש שנים. עיקר פעילותו התמקדה בחקיקה נרחבת בתחומי הרווחה, הבריאות, זכויות העובדים והגמלאים בפנסיה.

במהלך שנותיו בכנסת העביר שר הרווחה חיים כץ שיא של 180 חוקים חברתיים והועידה בראשותו הוגדרה כשיאנית החקיקה החברתית בכנסת ה-19.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הוא מיליונר כמו ביבי
    30/12/2015 07:25
    מיכאל הכהן אל חדד