אבי וורצמן לא יושבע כח”כ במקום ינון מגל: נפתלי בנט חוזר אל הכנסת

חה"כ לשעבר אבי וורצמן לא ימלא את תפקידו של ינון מגל שפרש לפני מספר ימים בעקבות תלונות להתנהגות שאינה הולמת • במקומו יחזור יו"ר המפלגה נפתלי בנט אל הכנסת • וורצמן: "החלטתי להישאר עם דיירי עלה נגב נחלת ערן"
דוד ליבוביץ
כ' כסלו התשע"ו / 02.12.2015 17:18

אבי וורצמן לא יושבע לחבר כנסת: יושב ראש הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט יחזור לכהן כחבר כנסת במקומו של ינון מגל. בהודעה רשמית שפירסמה סיעת הבית היהודי נאמר כי “השר בנט הודיע כי יחזור לכנסת בימים הקרובים, לאחר שקיבל הבוקר את החלטתו של אבי וורצמן להישאר בתפקידו בעלה נגב ולסייע לילדים הזקוקים לו. זאת החלטה אצילית של אדם שערכים מול עיניו”.

“השר בנט רואה את שליחותו של וורצמן בעלה נגב כלא-פחות הגשמת ערכי הבית היהודי מאשר כהונה בכנסת. ניר אורבך ימשיך בתפקידו כמנכ”ל המפלגה”, נמסר מהמפלגה.

וורצמן מסר כי, “בימים האחרונים התלבטתי רבות בסוגיית החזרה לתפקיד ח”כ. החלטתי להישאר עם דיירי עלה נגב נחלת ערן, החלשים ביותר בחברה”.

“נפלה בחלקי הזכות לעבוד עם ילדים מיוחדים שצריכים את כל אהבתי וכוחותי. אני רואה בכך עבודת קודש. לאחר מספר חדשים כמנכ”ל הכפר ולצידו של האלוף דורון אלמוג, הבנתי את המחוייבות העצומה כלפי ילדי הכפר, עובדיו ובני משפחותיהם והחלטתי שאסור לי לעזוב אותם בנקודת זמן זאת כאשר לפתחנו משימות רבות הנוגעות בתיקון עולם”, כותב וורצמן.

“אמשיך בשליחותי הציבורית בכל מקום שאהיה. אני מודה לרעי וחברי יו”ר המפלגה נפתלי בנט שפנה אליי, הבין את החלטתי וגיבה אותי לאורך כל הדרך”, אמר הח”כ לשעבר.

לפני כשלשה ימים מסר ינון מגל את התפטרותו מהכנסת לאור הצטברות של תלונות ביחס למעשים בלתי הולמים מצידו. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות