בנט על האשמות נגדו: “גאה להיות סחטן פוליטי בשביל ילדי הגיל הרך”

יו"ר הבית היהודי התייחס בפתח ישיבת הסיעה לטענות נגדו: "אני שומע מאתמול בבוקר שסביב מתווה הגז, התנהלנו בסחטנות פוליטית. אז האמת, אני רוצה להתוודות. אתם צודקים..." • על החזרת גופות המחבלים: "הלוויות ההמוניות לטרוריסטים הן פס ייצור לטרוריסט הבא"
שרי רוט
כ' חשון התשע"ו / 02.11.2015 15:12

שר החינוך ויו”ר הבית היהודי נפתלי בנט פתח בצהריים (שני) את ישיבת סיעתו בכנסת בהתייחסות להאשמות שעלו נגדו בהקשר למתווה הגז, כמו גם לשחרור גופות מחבלים שחוסלו בגל הטרור הערבי.

“אני שומע מאתמול בבוקר שסביב מתווה הגז, התנהלנו בסחטנות פוליטית. אז האמת, אני רוצה להתוודות. אתם צודקים. אם לדאוג לילדים בגילאי אפס עד שלוש שיהיו תחת מעטפת של משרד החינוך שיטפל בהם, זאת סחטנות – אז אני סחטן פוליטי למען הגיל הרך.

“אם לדאוג שיהיו תקציבים לבית היהודי, כדי שנקטין לראשונה מקום המדינה את הכיתות בישראל – אז הבית היהודי סחטנים פוליטיים למען כיתות א’.

“אם לדאוג שיהיו תקציבים במו”מ הקואליציוני כדי שתהיה סייעת שניה לגיל הרך זאת סחטנות פוליטית – אז אני מקווה שירבו כאלה בישראל”.

בנט הסביר: “אני רוצה להסביר את המשמעות – כיום אנשי חינוך לא מנהלים את הגיל הרך בישראל. לא מפקחים על ילדנו הקטנים, לא מכשירים גננות וסייעות, לא מעורבים במעונות היום.

“אתמול, פה אחד, אישרה הממשלה הקמת ועדה בראשות מנכ”ל משרד ראש הממשלה כדי לטפל בנושא העברת מעונות היום, בהם נמצאים ילדי הגיל הרך עד גיל 3, ממשרד הכלכלה למשרד החינוך. אני קורא לראש הממשלה – אפשר למשרד החינוך לנהל את החינוך.

“הבטחנו הוספת סייעת שנייה לילדי הגנים והוספנו, הבטחנו להקטין כיתות – והקטנו. כעת אנו ממתינים ומוכנים לעשות סדר בגיל הרך בישראל”, אמר.

יושב ראש הבית היהודי התייחס גם לשחרור גופות המחבלים: “אני רוצה לומר באופן ברור: הבית היהודי היא המפלגה היחידה שנציגיה תמיד התנגדו לשחרור מחבלים – חיים או שאינם חיים. הלוויות ההמוניות לטרוריסטים הן פס ייצור לטרוריסט הבא.

“לא משחררים מחבלים. זה כל כך פשוט. הגיע הזמן שישראל תגיד את זה באופן ברור ותיישם את זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות