לפיד: הוצעו לנו תיקי הבית היהודי • בנט: בגידה בימין

יו"ר יש עתיד אמר היום בתכנית 'פגוש את העיתונות' כי הוצעו להם תיקי החוץ, החינוך, המשפטים והחקלאות: "מעניין לאיזו מפלגה הם שייכים" • הבית היהודי: "אנחנו לא מפחדים מאופוזיציה. הפניה לשמאל היא הפרת הבטחה לבוחרי הימין" • בליכוד מכחישים
אליעזר היון
י"ט חשון התשע"ו / 31.10.2015 23:41

יו”ר יש עתיד ח”כ יאיר לפיד אמר בתכנית ‘פגוש את העיתונות’, כי נעשו פניות לח”כ יעקב פרי ולגורמים נוספים ב’יש עתיד’, במהלכם הוצע למפלגתו להצטרף לממשלה.

“יש כל הזמן הצעות, רק בשבוע עשרה ימים הציעו לנו את התיקים חוץ, משפטים, חקלאות, וחינוך, מעניין לאיזו מפלגה הם שייכים. אמרנו לא, מפני שאינני יכול לייצג מדיניות – רציתי להגיד מדיניות שאינני מאמין בה, רק שאינני יודע מה המדיניות, ואף אחד אחר לא יודע”.

לפיד אישר כי נפגש עם ראש הממשלה, אך סירב לחשוף את מה שנאמר בה. “אינני מוציא דברים משיחות ב-4 עיניים”, אמר.

במפלגת הבית היהודי, הגיבו בחריפות לדברים ואמרו: “אנחנו לא מפחדים מאופוזיציה. הפניה לשמאל להרכבת ממשלה היא הפרת הבטחה לבוחרי הימין. זו בגידה בבוחרי הימין. הבית היהודי ידע להיות אופוזיציה גאה ולוחמת אם יצטרך”.

הערכה היא כי באמצעות פרסום התיקים ניסה לפיד לסכסך בין הליכוד לבית היהודי, מאחר שהרושם שנוצר מדבריו הוא כי נתניהו התכוון להחליף את הבית היהודי ביש עתיד.

מנגד, בליכוד הכחישו את טענותיו של לפיד ומסרו: “לא נעשתה שום פנייה ולא ניתנה שום הצעה מטעם רה”מ או מי מטעמו למפלגת יש עתיד”.

,

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות