ירון לונדון: “הקונצנזוס המוחלט סביב קוטלר – הבחיל אותי”

איש התקשורת ירון לונדון תוקף: "הבחיל אותי הקונצנזוס המוחלט באולם, שאף אחד לא קם ואמר 'עודד טעית'. אילו הייתי שם - הייתי קם וצועק 'בוז', אף על פי שעודד חבר שלי" • לא מדובר בפליטת פה נסלחת: "אני הבחנתי בזה שהטקסט היה כתוב ועודד הוא אחד שמבין מהי משמעותה של מילה. קשה לי להאמין שהוא לא שם לב לפליטת המקלדת..."
יוני גרין
כ"ח סיון התשע"ה / 15.06.2015 09:31

איש התקשורת ירון לונדון תקף הבוקר (שני) בראיון שהעניק לגלי צה”ל את דבריו של השחקן ואיש התיאטרון עודד קוטלר במהלך כינוס של מאות אנשי רוח ואמנים בנמל יפו, שביקשו למחות על צעדיהם האחרונים של שרת התרבות מירי רגב, ושר החינוך נפתלי בנט.

לונדון אמר כי קוטלר חטא ב”חטא ההכללה והתיוג של קבוצת אנשים”, וציין כי לא היה באולם, אולם, “הבחיל אותי הקונצנזוס המוחלט באולם, שאף אחד לא קם ואמר ‘עודד טעית’. אילו הייתי שם – הייתי קם וצועק ‘בוז’, אף על פי שעודד חבר שלי”.

לדברי לונדון, לא מדובר בפליטת פה נסלחת: “אני הבחנתי בזה שהטקסט היה כתוב ועודד הוא אחד שמבין מהי משמעותה של מילה. קשה לי להאמין שהוא לא שם לב לפליטת המקלדת”.

בהמשך הראיון אמר לונדון, כי מי שרוצה לשכנע בכך שהחלטותיהם של רגב ושקד שגויות, לא יכול להתנשא על מי שתומכים בהחלטות הללו: “מי שרוצה לשכנע – הדרך לעשות את זה זו לא התנשאות וגידופים”.

לונדון הבהיר, כי הבעיה איננה רק בסגנון, או בכך שמדובר בדרך מאבק לא יעילה, אלא לדעתו הבעיה מתחילה ביחס המהותי לחלקים אחרים בחברה הישראלית.

“הנטייה היא לומר, וכמעט אמרתי את זה: ‘לא מספיק שתהיה צודק, תהיה חכם’. אבל האמת היא שהם לא צודקים, הם לא קוראים ולא מבינים מניין זה מגיע. אני מקווה שמעולם לא חטאתי בחטא דומה, אף על פי שייתכן שאי פעם כתבתי אולי משהו שיכול להישמע כך”, אמר לונדון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ירון לונדון משקר ולרגע לא עומד מאחורי הגינוי..
    15/06/2015 18:17
    נוה
  1. ציטוט ישן של ירון לונדון – “לבחון את האפשרות לירות ביושבי הבתים היהודים בחברון על פי דגם אלטלנה.” וכדי למנוע ספק לונדון חותם: “יש לרענן את רוח אלטלנה”