תככים בלשכה? השר אזולאי: “כשלאנשים טוב, יש מי שמחפש לתקוע מקלות”

מה קורה בלשכתו של שר הדתות? לפי שמועות שהופצו, הוא לא השיב ביום הראשון לאחר ביצוע המינויים 'הכפויים' במשרד לטלפונים של אריה דרעי • השר דוד אזולאי: "הסיפור הזה לא היה, לא נברא. זו המצאה! לא מניה ולא מקצתי. אני עונה לאריה מיידית, וכך נוהג גם הוא כשאני פונה אליו" • "אני שמח בהחלט שאריה מתערב בענייני משרדי ומייעץ לי"
י"ז סיון התשע"ה / 04.06.2015 12:50

מה קורה בלשכתו של שר הדתות?

המינויים ‘הכפויים’  בלשכת שר הדתות – ובראשם אבי אמסלם, דודו עמאר ומיכאל מלכיאלי – שהונחתו על השר דוד אזולאי, בניגוד למקובל, על-ידי יו”ר התנועה אריה דרעי, עוררו גל של רחמים כלפי השר החדש. היו מי שאף כינו אותו בתואר “בובה”.

אולם, כפי שדווחתי אמש בטור הפוליטי, אזולאי עצמו קיבל את המינויים שנכפו עליו בהבנה, ורואה את עיקר משימתו ‘העצמאית’ במשרד בבניית בתי כנסת ומקוואות, וכי בכל נושאי המינויים וחלוקת הג’ובים הוא ישמח באם אריה דרעי יתערב ויקבע, שכן אין לו כל יומרות בתחום.

הבוקר, בשיחה עמו, הוא מחזק את הדברים – הפעם לייחוס ולציטוט בשמו.

“אני מאוד מעריך את האנשים שאריה הציב במשרד אצלי”, הוא אומר. “הם אנשים מקצועיים, אני מעריך אותם אחד-אחד. אתמול הייתה לנו ישיבת מטה ראשונה, אמרתי להם נעבוד יחד, יש לנו מטרה וצריך להגיע אליה”.

• היו שמועות לפיהן ביום הראשון לאחר ביצוע המינויים לא השבת לטלפונים מצד אריה דרעי.

“ביום הראשון היה עומס של טלפונים, לכן לא השבתי לשיחות רבות, אבל אריה עצמו לא התקשר, זה לא נכון, זו המצאה!” – הוא אומר בטון נחרץ.

השר אזולאי מוסיף: “בכל פעם בה אריה שולח אלי אס.אם.אס או מתקשר, אני עונה לו מיידית, וכך נוהג גם הוא כשאני פונה אליו.

“הסיפור הזה לא היה, לא נברא, לא מניה ולא מקצתי. אני עובד עם אריה בשיתוף פעולה מלא, ואני לא מתבייש לומר שיש לי הרבה על מה להתייעץ איתו, ואני שמח בהחלט שהוא מתערב בענייני משרדי ומייעץ לי”.

אזולאי, שטיינמןהבוקר, בקבלת ברכה מהגראי”ל שטיינמן

• אתה יכול לנחש מה מקור השמועות הללו?

“נו, לא קשה לנחש. כשלאנשים טוב, יש מי שבסביבה לא מרוצה ומחפש לתקוע מקלות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות