אלי ישי תוקף: “אריה דרעי הפך את ש”ס לשלוחה של צפון קוריאה”

אלי ישי במתקפה על ש"ס: "אני ממשיך הלאה בראש מורם למרות שהם התנהגו אליי כמו בארגון פשע" • "אני רק מצטער שלא תקפתי את דרעי ולא חשפתי את פרצופו האמיתי בציבור. מדובר בדיקטטור, החלטתי שאני לא נשאר לעבוד עם אדם כזה"
יוני גרין
י"ז סיון התשע"ה / 04.06.2015 18:10

חודשיים וחצי אחרי הבחירות, אלי ישי, פעם יו”ר ש”ס ופוליטיקאי בכיר, מוצא עצמו מתמודד עם החובות שנשארו אחרי המפלה בבחירות. 

לפי הערכות, תנועת ‘יחד’ חייבת כעשרה מיליון שקלים לספקים ונותני שירות, מתוכם שלושה מיליון שקלים עליהם חתומים אלי ישי וברוך מרזל כערבים אישיים – מיליון וחצי כל אחד.

בכתבה במגזין סופהשבוע של אתר מאקו, מאת שמעון איפרגן, מדווח כי המספרים האלה גורמים לישי להסתובב בירושלים בשבועות האחרונים עם עיניים טרוטות, ומצוטט כמי שמבקש לשלוח מסר מרגיע: “אני עסוק במרבית שעות היממה בדבר אחד: החזרת חובות לכולם. חשוב לי שיידעו שאני, בניגוד למפלגות אחרות כמו ‘קדימה’, מחזיר חובות ולא מחכה שיתבעו אותי. קצת סבלנות ונצא מזה בשלום”.

ישי מסרב לקבל את הכישלון. הוא מצוטט כמי שאמר למקורביו: “זה באמת לא הפסד, אולי רק החמצה גדולה. יש צער, יש כאב, יש אכזבה, אבל כולנו נחושים להמשיך. הממשלה החדשה שקמה היא צרה צרורה, לא תשרוד יותר משנה וחצי בהרכב הזה, ואנחנו ערוכים לכל תרחיש. עוד שנה-שנתיים נתמודד שוב. אנחנו נחזור לכנסת בגדול. מפלגת יחד חיה נושמת ובועטת”.

“אם מרן היה בחיים לא הייתי פורש מש”ס, לא הייתי ממרה את פיו, אבל אחרי שהבנתי שאריה הפך את ש”ס לשלוחה של צפון קוריאה, שאסור לאנשים במפלגה לדבר, שמדובר בדיקטטור, החלטתי שאני לא נשאר לעבוד עם אדם כזה”, מצוטט ישי בכתבה.

כיום ישי נמצא בקשר טוב עם כמה מילדיו של הרב עובדיה יוסף. “חלקם תומכים בי, אנחנו בקשר מצוין, פשוט לא הייתה להם ברירה בבחירות אלא לתמוך בדרעי”.

לפי מאקו, על התקרבות מחודשת לדרעי עצמו אין טעם לדבר, וסיכוי לסולחה ופיוס שיסללו את דרכו חזרה לש”ס הוא אפסי. “אין מצב, אפילו לא במיליגרם אחד, אנחנו פשוט לא משדרים על אותו גל”, מצוטט ישי. “מה לי ולו בכלל? הרבה אנשים שהצביעו לש”ס הבטיחו להצביע לי בבחירות הבאות, חלקם מצטערים על ההצבעה.

“אני לא כועס על אף אחד. אני ממשיך הלאה בראש מורם למרות שהם התנהגו אליי כמו בארגון פשע. אני רק מצטער שלא תקפתי את דרעי ולא חשפתי את פרצופו האמיתי בציבור. הייתי יותר מדי עדין”.

מני חדד, דוברו ועוזרו הקרוב ביותר של ישי טוען כי לו היה ישי מוריד את הכפפות, תוקף אישית את דרעי ומקשיח את נאומיו, הם היו היום במקום אחר: “אמרתי לו שלא יהסס ללכת על הראש של דרעי, שלא יפחד לציין את עברו כעבריין שישב בכלא, שלא יפחד להיות אגרסיבי. אם הוא היה עושה את זה, ‘יחד’ היום הייתה כנראה בכנסת. אחרי הבחירות עשינו הפקת לקחים”.

מתנועת ש”ס נמסר בתגובה: “צר לנו על הטענות הממוחזרות של אנשי ישי, אך לא שופטים אנשים בשעת צערם. אריה דרעי עסוק כל כולו בתפקידים כשר הכלכלה וכשר לפיתוח הנגב והגליל והוא פועל ללא לאות למען הצלחת הכלכלה הישראלית, הוספת מקומות תעסוקה בכל הארץ ופיתוח אזורי הפריפריה והשכבות החלשות”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אכן דרעי דיקטטור וחולה שליטה וכל העסקנים הצעירים משתחווים לו
    04/06/2015 20:27
    נחום קסטנ
  1. הם לא מבינים שהוא משחק בהם

  2. אצל אלי היה עלק דמוקרטיה
    04/06/2015 22:41
    מי שמדבר
  3. מי שמדבר

    • רק לא שס   05/06/2015 04:47

      היה יותר מדי דמוקרטיה שאטיאס הירשה לעצמו לחתור נגד רבי ישי ועכשו שניהם בחוץ חחחחחח

  4. כנסו כנסו דברים מדהימים
    05/06/2015 04:50
    שס היום היא חרפה לספרדים
  5. חבל חבל שלא הייתי אני בעימות
    הייתי מקצח דרעי הייתי עושה ממנו קציצות
    הייתי בא עם ספר קללת דרעי ביד ואודרוב אתה? איך אתה מעיז? אחרי שגרמת ל1800 יהודים למות מיתות משונות בהסכם אוסלו איך לבך גס לצאת לציבור עוד פעם זה מספיק KNOCK OUT
    טעות טעות טעות שמצביעי שס יאכלו אותה אני מצפוני נקי

  6. הוא עוד ממשיך לסכסך האלי הזה!!!!!
    05/06/2015 09:07
    עדיין
  7. לא מספיק המסר שאלוקים נתן לו….