מוזס תקף את פירון: “הכרזה על מלחמת תרבות? מי הכריז מלחמת תרבות?”

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס תקף בחריפות את שר החינוך לשעבר שי פירון, שהתבטא כנגד ההסכם הקואליציוני עם יהדות התורה: "כל הפוסל במומו פוסל, רחמיו לא נכמרו אפילו על תלמידים חרדים מאזור הדרום שסבלו ממלחמת צוק איתן"
ח' סיון התשע"ה / 26.05.2015 19:57

יו”ר סיעת יהדות התורה, ח”כ מנחם אליעזר מוזס, תקף היום (שלישי) בחריפות את נציגי יש עתיד, ואת דבריו של ח”כ שי פירון על ההסכם הקואליציוני של הליכוד עם המפלגות החרדיות.

“שי פירון עמד כאן במליאה וגינה את ההסכם הקואליציוני של יהדות התורה”, אמר מוזס וציטט את דבריו של פירון, “רשימת דרישות מוגזמת, כמעט חזירית. ההסכם עם יהדות התורה – הכרזה על מלחמת תרבות. שינויים בגיור, בקבורה, בנישואים, במעמד בתי הדין, במעמד בתי הספר החרדיים. הוא מתלונן שבאמצעות סיטואציה פוליטית משנים את פניה של האומה”.

“אני חושב שעל זה נאמר ‘כל הפוסל במומו פוסל'”, אמר מוזס.

“כמה מתאימות מילים אלו של פירון לדרישות יש עתיד מלפני שנתיים. הרי באמצעות סיטואציה פוליטית ביקשו לשנות דפוסי ההתנהגות של ילדינו. ההסכם עם הציבור החרדי מהווה הכרזה על מלחמת תרבות? מי הכריז מלחמת תרבות? לא אותו פירון שגזר 11 גזירות במשרד החינוך?”

מוזס גם ביקש להזכיר את ‘גזרתו’ של פירון המונעת מתלמידים חרדים תקציב לקייטנות בימי החופש הגדול: “רחמיו לא נכמרו אפילו על תלמידים חרדים מאזור הדרום שסבלו ממלחמת צוק איתן”.

מוזס סיים: “והשיב את הגזלה – זו לא סחטנות. זהו צדק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות