שיפודי פירות וסדנאות: טו בשבט של המיזם הלאומי לביטחון תזונתי

סדנאות על פירות שהשתבחה בהם ארץ ישראל, חיתוכי פירות, הכנת סלט ענק, משחקי טעימות - ועוד שורת חוויות עברו על אלפי משפחות מהמיזם הלאומי לביטחון תזונתי של משרד הרווחה וכולל חב"ד, במסגרת אירועים מיוחדים וירוקים במיוחד לרגל ט"ו בשבט 
אבי כץ
י"ח שבט התשפ"ד / 28.01.2024 11:28

סדנאות ירוקות ומושקעות נערכו לבני משפחות מכל רחבי הארץ, במסגרת המיזם הלאומי לביטחון תזונתי.

המיזם מופעל על ידי משרד הרווחה וכולל חב”ד, ומיועד למשפחות מעוטות יכולת, במטרה להבטיח נגישות, זמינות ויציבות בהשגת מזון מאוזן, בריא, מגוון באופן מכבד ומותאם לצורך.

המיזם פועל באמצעות ‘כולל חב”ד’ ובמסגרתו פועלים רכזים ייעודיים האמונים על הפעלת המיזם, ומצויים בקשר רציף עם המשפחות – המפעילים סדנאות שונות לבניית חוסנם החברתי של צרכני המיזם.

במסגרת הפעילות, מקבלות המשפחות כרטיסי קנייה באופן רציף, המקלות על מצבם הכלכלי.

בסדנאות לרגל ט”ו בשבט, שנערכו בסוף השבוע, נהנו בני המשפחות מסיפור שהוקרן על ראש השנה לאילנות, שמעו על חשיבות אכילה של פירות וגם הכינו שיפודי פירות ססגוניים ועציצים אישיים.

הסדנאות, כאמור, נערכו בכל רחבי הארץ. אחת הבולטות שבהן נערכה בבני ברק, שם השתתפו בני המשפחות בסדנא לחיתוך פירות, עם המאסטרית גיטי דינר.

“הנשים היו מרותקות ולא האמינו בתחילה ביכולתן להצליח ולעשות בעצמן מגש מעוצב בצורה מכובדת ואסתטית”, סיפרה אחת המשתתפות, “ואכן, כל משתתפת יצרה מגש פירות מרשים במיוחד! הנשים יצאו מרוצות, ומסופקות ממש ולא גמרו להודות על ההזדמנות”.

בקריית ים, שמעו בני המשפחות סיפורים מרתקים על הפירות שבהם השתבחה ארץ ישראל ובהמשך הכינו סלט פירות ענק, לצד שייק טעים במיוחד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות