אחות החטוף חשודה בתקיפת שוטר; הורחקה מהפגנות לא חוקיות

נטלי צנגאוקר הורחקה למשך 15 ימים מהפגנה בלתי חוקית, אימה עינב: "חדרי חקירות לא מפחדים אותנו"
חרדים 10
כ"ג ניסן התשפ"ד / 01.05.2024 18:28

נטלי צנגאוקר, אחותו של מתן שנחטף לשבי חמאס, זומנה היום (רביעי) לחקירה בתחנת המשטרה בתל אביב, עקב ההפגנות הסוערות אמש מול הקריה. המשטרה מייחסת לה תקיפת שוטר, שימוש פחזני באש והתנהגות שעלולה לפגוע בסדר הציבורי.

שוטרי התחנה לא אישרו לעינב אימה של נטלי, להיכנס עימה למקום, יחד עם חברי הכנסת נעמה לזימי וגלעד קריב, למרות חסינותם הפרלמנטרית.

עינב אמרה לכאן חדשות: “נטלי הורחקה למשך 15 ימים מהפגנה בלתי חוקית. זה לא יעצור אותה. היא תמשיך לצאת למאבק הכי צודק במדינת ישראל מאז שהיא הוקמה. היא נלחמת על אח שלה וככה תמשיך לעשות”.

לאחר שנטלי יצאה מהחקירה, עינב כרזה במגפון: “לצערי לא רק חמאס מתעמר בנו, גם ממשלת ישראת מתעמרת בנו. אנחנו תמיד מוכנים לענות לקריאות למשטרת ישראל, אנחנו אזרחים שומרי חוק, אך המשטרה נוהגת באלימות ובכוח בלתי סביר נגדנו, משפחות החטופים, ונגד אזרחים שנאבקים איתנו יחד למען השבת החטופים”.

כמסר לדרג המדיני הבהירה עינב: “אני לא אירתע ולא אפסיק להילחם על חייו של בני ועל השבת כל החטופים עד האחרון שבהם. אני לא אתן לאף גורם במדינה הזו להפחיד אותי או להתעמר בי. חדרי חקירות לא מפחדים אותי. אנחנו נשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו ורק נחריף את המאבק”.

לפי עורך הדין גונן בן יצחק, המשטרה ייחסה לנטלי שימוש פחזני באש, תקיפת שוטר והתנהלות שמסכנת את הסדר הציבורי. לדבריו, המשטרה חשדה בנטלי כי זרקה לפיד ופצעה שוטר בהפגנה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות