רצח מזעזע בבית שמש בשבת: בן 17 דקר למוות את אביו בן ה-47

בן 47 נדקר למוות בביתו ברחוב חבקוק הנביא: בנו בן ה-17 נמלט ונעצר בבניין סמוך • כוחות הצלה שהוזעקו קבעו את מות האב בזירה • מחקירה ראשונית של המשטרה עולה: בתום ויכוח סוער בין השניים האב הלך לחדרו והבן נכנס למטבח, נטל סכין ודקר אותו כמה פעמים בפלג גופו העליון
חיים טוויל
כ"ד חשון התשפ"ב / 30.10.2021 18:53

רצח מזעזע בבית שמש בשבת: נער בן 17 דקר למוות הבוקר את אביו בן ה-47 בביתם ברחוב חבקוק הנביא שברמת בית שמש ג’, בזמן שבני המשפחה שהו בדירה. אמו של החשוד דיווחה על האירוע למשטרה.

פיקוד העורף בתרגיל גדול: אתם מוכנים לשעת חירום? כך תעשו זאת

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לפי הממצאים, האב ניגש לחדר והבן  נטל סכין מהמטבח, הלך בעקבותיו ודקר אותו כמה פעמים בפלג גופו העליון.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום, הגיעו תוך דקות ספורות, החלו בסריקות אחר החשוד שנמלט מהדירה – והשוטרים איתרו אותו תוך זמן קצר בבניין סמוך, והוא נעצר לחקירה.

כוחות משטרה נוספים, בהם חוקרי משטרה מתחנת בית שמש וחוקרי זיהוי פלילי של מחוז ירושלים הגיעו למקום והחלו בביצוע פעולות חקירה ראשוניות, תוך איסוף ממצאים ועדויות במקום.

במקביל צוותי הרפואה קבעו את מותו של האב, לאחר מאמצי החייאה וטיפול רפואי שקיבל במקום.

מבירור ראשוני שערכו השוטרים במקום עולה כי בין האב ובנו נתגלע במהלך השבת ויכוח. בשלב מסוים ובנסיבות שעודנם נחקרות על ידי המשטרה, הבן דקר את האב כמה פעמים באמצעות סכין מטבח  בפלג גופו העליון.

חקירת המקרה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה (יל״פ) של מרחב ציון.

מחר צפויה המשטרה להביא את הבן החשוד לבית המשפט, שם תבקש להאריך את מעצרו לטובת המשך החקירה.

במד”א מסרו כי הדיווח על הדקירה התקבל במוקד 101 בשעה 11:41. חובשים ופרמדיקים של מד”א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לפצוע שכלל פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו תוך זמן קצר יחסית.

פרמדיק מד”א, מוחמד פוואקה, סיפר: “כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה שהובילו אותנו לדירה בבניין המגורים. הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה מדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו”.

זהו הרצח השני בבית שמש בתוך כשבוע בלבד: ביום שישי שעבר נדקרה למוות תמר מסאנדילוב, תושבת העיר בת 52. שוטרים שהוזעקו למקום עצרו את בנה, שמעון שטרן בן ה-27, שהודה שרצח אותה באמצעות סכין מטבח ודקר אותה כמה פעמים בצוואר ובגוף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מזעזע ביותר
    30/10/2021 20:29
    הרב יוסף בגימוף
  1. בחור הנבל הזה צריך לשבת בכלא 30 שנה ולא לראות אור יום אבא רוצח לא משנה אם הוא חולה נפש או בריא בנפש הוא צריך לשבת ולרצות את עונשו והתורה כתבה שופך דם האדם דמו ישפך אמן נבלה רשע מושחת לאן ירדנו לשפל המדרגה