מתווה חדש: מעתה בדיקת קורונה בכניסה לארץ תעלה לכם כסף. כמה?

המדינה הודיעה: בדיקות הקורונה יעלו מעתה 80 עד 100 שקלים • גם קופות החולים ידרשו תשלום מהיוצאים מחו"ל • המתווה החדש - כל הפרטים
תמי גיל
י"ז סיון התשפ"א / 27.05.2021 23:31

המדינה הודיעה היום (חמישי) כי החל מיום שלישי הקרוב יחול שינוי במדיניות בדיקות הקורונה בכניסה לארץ – וכי מעתה עלות הבדיקה תחול על האזרח ולא על המדינה.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? הלילה בחצות הכספת נפתחת

בשלב זה השינוי הדרמטי הוא בבדיקות בכניסה לארץ, שעד כה היו בחינם ומעכשיו יעלו 80 שקלים בתשלום מראש.

אם התשלום יתבצע בנתב”ג לאחר הנחיתה, המחיר יעמוד על 100 שקלים. ביציאה מהארץ המחיר נשאר 45 שקלים במעבדות Check2Fly בנתב”ג.

על פי ההנחיות, כלל הנכנסים לישראל, לרבות מחלימים ומחוסנים, מחויבים בביצוע בדיקת PCR בעת הנחיתה בנתב”ג או במעבר מעברי הגבול לפי התקנות.

חשוב להבהיר, כי על פי התקנות מי שלא יבצע את הבדיקה צפוי לקנס בסכום של 3,500 שקלים.

לצד זאת, הזכיינית בנתב”ג תתחלף: עד לתאריך 10 ביוני התשלום יתבצע באתר אומגה, ולאחר מועד זה התשלום יבוצע מראש באתר פמי פרימיום.

כמו כן, החל מ-1 ביוני בדיקות קורונה בקופות החולים ליוצאים לחו”ל יבוצעו במימון הנוסע – כך שגם היוצאים מישראל, לשם נסיעתם, יבצעו בדיקה בתשלום בלבד.

במעבר יבשתי יעמוד התשלום על סך של 100 שקלים והוא יגבה מבעוד מועד באתר חברת שיבאטרגט או בזמן אמת, תוך סיוע של נציגי החברה בגבול.

משרד הבריאות יפעל להנגשה של התשלום בנתב”ג, באמצעות דיילי שירות לאורך מסלול הנוסע הנכנס בתעריף המופחת. בנוסף, ישנן עמדות תשלום עבור הבדיקות שמצויות ביציאה מן המכס במתחם הדיגום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות