צעק “הכותל שלנו” ו”אללה אכבר” והיכה בפנים של החרדים עם אגרופן

כתב אישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בעיר נגד פורע מירושלים, בן 23, שתקף שני חרדים בדרך שכם, מגולל את התקיפה האכזרית • "שאל אותם מספר שאלות, ועוד בטרם הם הספיקו להשיב - צעק לעברם: 'הכותל שלנו' ו-'אללה הוא אכבר' והיכה"
חיים טוויל
כ"ב אייר התשפ"א / 04.05.2021 14:59

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד תושב ירושלים, בן 23, בגין פציעה בנסיבות מחמירות ממניע של גזענות או עוינות כלפי ציבור והחזקת סכין או אגרופן.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל עדיין במקום סגור צריכים מסכה. זוכרים?

על פי כתב האישום,  ביום 24.4.21, בעת חודש הרמדאן, נהג הנאשם ברכבו ברחוב דרך שכם בירושלים כשהוא מחזיק בחפץ חד.

באותה העת צעדו ברחוב דרך שכם שני בני אדם הלבושים בלבוש חרדי וכיפות על ראשיהם. במהלך נסיעתו, הבחין בהם הנאשם כשהם צועדים בסמוך לרכבו. הנאשם עצר את רכבו, הלך במהירות לעברם כשהוא חמוש בחפץ החד וחסם את נתיב הליכתם, בעת שביקשו לחצות את הכביש.

הנאשם פנה אל השניים ושאל אותם מספר שאלות, ועוד בטרם הם הספיקו להשיב – צעק לעברם: “הכותל שלנו” ו-“אללה הוא אכבר” והיכה אותם בפניהם באמצעות החפץ החד שהיה בידו.

על פי כתב האישום, אחד מהם שלף אקדח אותו נשא ברישיון וכיוון אותו לעבר הנאשם, וביחד עם חברו הם פעלו בכוח על מנת לעכב את הנאשם ולמסור אותו לרשויות המשטרה.

לצורך כך, אחד מהם השכיב את הנאשם על הקרקע, עד אשר אחד אחר קרא לתגבורת של כוחות הביטחון. כעבור דקות ספורות החלה במקום התקבצות של צעירים ערבים מסביבם, ואלה קראו לעברם קריאות ופעלו בכוח, על מנת למלט את הנאשם מידיהם.

הצעירים הובילו את הנאשם לרכבו תוך שהם מונעים מהמתלוננים להמשיך מלעכבו. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלוננים חתכים בפניהם, דם ניגר מהם והם נדרשו לטיפול רפואי בבית החולים.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות