השר יזהר שי לנתניהו: תדיח אותו • דודי אמסלם: שר לחלוקת ציונים?

השר דודי אמסלם תקף אתמול במליאה את המשטרה והיועמ"ש • הבוקר שיגר שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי מכתב לראש הממשלה: "שיחזור בו מדבריו ואם לא יסכים יש לשקול לשחררו מתפקידו" • דודי אמסלם: "אני מבקש משרים שרק אתמול קיבלו נייר מכתבים חדש, שלא יטיפו לי מוסר"
אריה ריבקינד
י' סיון התש"פ / 02.06.2020 13:01

שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי קרא הבוקר (שלישי) לנתניהו לדרוש מהשר דודי אמסלם להתנצל על דבריו במליאה אמש נגד המשטרה והיועמ”ש.

במכתב ששיגר הבוקר השר מכחול לבן לראש הממשלה בנימין נתניהו ולבני גנץ נכתב כי הוא מבקש מן השניים לדרוש מהשר אמסלם להתנצל על דבריו בפומבי.

צילום: ערוץ כנסת

“הנני מבקש לדרוש מהשר אמסלם לחזור בו מדבריו הקשים נגד משטרת ישראל ושומרי הסף, או – אם חלילה לא יסכים לעשות כן – לשקול להציע לו להשתחרר מתפקידו. אני משוכנע ששניכם רוצים שהממשלה הזו תיוצג מול הכנסת מתוך כבוד רב לבית המחוקקים ושמירה על ממלכתיות ועל אבני היסוד של הדמוקרטיה הישראלית”, כתב שי. “השר המקשר בין הממשלה לבין הכנסת אמור לייצג את כל חלקי ממשלת האחדות הזו, על כל מרכיביה, בכבוד הראוי ועל בסיס הערכים שלשמם הוקמה”.

השר אמסלם הגיב בצהרים בציוץ בטוויטר: “לא עדכנו אותי שמונה שר לחלוקת ציונים לשרים אחרים… אני מבקש משרים שרק אתמול קיבלו נייר מכתבים חדש, שלא יטיפו לי מוסר ולא ילמדו אותי הלכות נימוסין. אמשיך להתבטא ולהגיד את כל אשר על ליבי, ללא פחד וללא מורא. תודה”.

בעימות שהתקיים אמש במליאה הטיח ח”כ דוד אמסלם בח”כ לח”כ סגלוביץ’: “אתה יודע את האמת, אתה יודע מה עשית. על פי מה שקראנו, אתה שיבשת חקירה כשהיית ראש להב! שמענו את אשכנזי מספר את זה בחקירות, אז אתה לפחות תשתוק”.

אמסלם המשיך: “כשאתה מדבר על ראש הממשלה – תשתוק. טול קורה מבין עיניך. כשאתה מדבר על שחיתויות, תסתכל על עצמך”.

סגלוביץ’: “למה אתה לא מסתכל לשם? שוחד, מרמה והפרת אמונים!”

אמסלם השיב לו: “הכל בלוף. המצאתם שקר, מסכת של שקרים. אתם וכל הצבא בחוץ. יש צבא שלם. עם חיל אוויר, ארטילריה והכל. התקשורת והאקדמיה, כל האנשים שמפגינים ברוטשילד…”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות