כל מה שצריכים לדעת על בניית אתרים וקידום אתרים למגזר החרדי

בעלי עסקים דתיים וחרדיים יכולים להיות בעלי נוכחות ברשת מבלי לפגוע בהשקפת עולמם ובדרך ההלכה • איך עושים את זה? במה זה כרוך? הנה התשובות
חרדים 10
כ"ב ניסן התש"פ / 16.04.2020 18:02

עקב משבר הקורונה, כיום רוב כלכלת העולם עברה למרחב הדיגיטלי, ולכן בניית אתרים וקידום אתרים נהיה ענף מאוד פופולרי וחיוני.

ההימצאות ברשת הפכה לדבר חיוני לכל בעל עסק. בעוד שבעבר אנשים היו מסתובבים בין חנויות ובודקים מהי האופציה הטובה ביותר לקנייה – בעידן הדיגיטלי הכל נעשה דרך האינטרנט.

 יחד עם הנוכחות ברשת, ישנן לא מעט בעיות ומכשולים למגזר החרדי והדתי הנוגדים ומתנגשים עם השקפת העולם ועם דרך ההלכה, עד כדי היווצרות מצב שרבים מבני הקהילה רואים באינטרנט כדבר שלא בא בחשבון.

כתוצאה מכך התאגדו קבוצה של אנשי דיגיטל יראי שמיים ובראשם אהרן דיאמנט, מומחה לדיגיטל ו-SEO, לשעבר מנהל המדיה והדיגיטל של אתר בחדרי חרדים ולשעבר CTO של משרד הפרסום גל אורן BSD.

במאמץ משותף יסדה קבוצה זו רשת אתרים כשרים וקידום דיגיטל המותאמים לציבור החרדי והדתי, כך שבעלי עסקים דתיים וחרדיים יוכלו להיות בעלי נוכחות ברשת מבלי לפגוע בהשקפת עולמם ובדרך ההלכה.

חשוב לדעת שאין צורך להתפשר על איכות האתר ורמת המקצועיות מכיוון שקהל היעד הינו הקהל החרדי או הדתי, אלא יש לשמור על האיכות הגבוהה ביותר ללא פשרות, תוך כדי עיצוב ובנייה מותאמים לדרכם של שומרי התורה על פי רוח ההלכה.

התוכן הוא העיקר: בעוד שאתרים למגזר הכללי מוצפים בתמונות ללא שום פיקוח, האתרים המותאמים למגזר החרדי והדתי צריכים לספק תוכן איכותי מהשורה הראשונה ומצד שני לא לעבור על דרך ההלכה והצניעות.

בימינו המגזר החרדי מהווה אחוז גדול בארץ ובעולם לכלכלה הישראלית, דבר המקנה למגזר כוח קנייה חזק ומותאם עם מחירים מותאמים ומסובסדים.

קידום הדיגיטל במגזר הינו מלאכת מחשבת מורכבת המצריכה ניסיון וידע רב ומצד שני הכרות עם המגזר מבפנים על כל צדדיו ועל כל פרטיו.

לסיכום: אתר לעסק המותאם למגזר החרדי לא אמור לעלות יותר מ-1000 שקלים לאתר פשוט המשמש לאיסוף לידים, ולא יותר ממאה שקלים בחודש דמי אכסון ואחזקה.

בעוד שאתרים יותר מורכבים בעלי תוכן רב המשמשים בעיקר משרדים גדולים, כגון ראיית חשבון ועריכת דין, וכן אתרים למכללות, לא אמורים לעלות יותר מ-2500 שקלים דמי עיצוב בנייה ותכנות, ולא יותר ממאה שקלים לחודש דמי אחסון ותחזוקה וכמובן עדכונים.

לשאלות נוספות ניתן לפנות באמצעות מייל [email protected]  או במספר הוואטסאפ 0523199991

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הם עשו לי את האתר אני מאוד מרוצה
    19/04/2020 01:39
    ינקי
  1. יש לי עסק של סיגריות אלקטרוניות בבני ברק והייתי צריך אתר למכור גם מחוץ לבני ברק, אחרי שקיבלתי הצעות מחיר מוגזמות כמו 6000 שקל לאתר אמרתי שזה מוגזם מאוד, עד שמצאתי את החברה האלה אחלה אנשים