‘ברוך הבא, ברוך ה”: דיירי ‘משען’ מחאו כפיים לדייר שהחלים מקורונה

מיכאל כץ, ניצול שואה בן 92, אושפז לפני כשבועיים בבית החולים סורוקה, לאחר שחלה בנגיף הקורונה • למרות גילו התאושש, החלים - ושוחרר • אחיינתו: "יש לנו מזל גדול שהוא שרד את המחלה, כי הוא אדם חזק. אנחנו מתרגשים ושמחים"
תמי גיל
כ' ניסן התש"פ / 13.04.2020 22:15

בשורה טובה בבית האבות ‘משען’ באר שבע: מיכאל כץ בן ה-92, דייר המחלקה הסיעודית, שאושפז לפני שבועיים בבית החולים סורוקה לאחר שנתגלה כחולה בנגיף הקורונה, התאושש, החלים מהמחלה והיום (שני) שוחרר מבית החולים.

בעוד יומיים מיכאל יחגוג את יום הולדתו.

מיכאל פונה ליחידה לטיפול באירועים מיוחדים בסורוקה לאחר שסבל מחום ומקשיי נשימה. תחילה מצבו היה קשה, אך הוא הלך והשתפר במהלך תקופת האשפוז.

צוות היחידה טיפל בו במסירות רבה ולאחר שנמצא שלילי בשתי בדיקות שנערכו לו בסורוקה, החליטה משפחתו להחזירו לבית האבות ‘משען’.

מהנהלת משען נמסר: “זוהי הבעת אמון מרגשת ביותר מצידו של הדייר שלנו ומשפחתו. אנו נוסיף לטפל במסירות ובאהבה בדייר זה ובכל דיירי משען”.

לובה גוטמן, אחייניתו, סיפרה: “דודי הוא ניצול שואה ששרד הרבה בחיים שלו. הוא היה מהראשונים שנדבק לפני שבועיים. יש לנו מזל גדול שהוא שרד את המחלה, כי הוא אדם חזק. אנחנו מתרגשים ושמחים, והיינו רוצים לקחת אותו הביתה, אבל הוא סיעודי, אז החלטנו לקחת אותו חזרה למשען”.

היא הוסיפה: “לדעתי, משען בסדר ונהגו כפי שצריך. מה שקרה שם עם מותם של הקשישים יכול להיות בכל מקום אחר. הם עושים את המקסימום כדי להציל חיים ולסייע לקשישים, אבל לעיתים הדברים יוצאים מכלל שליטה בגלל דברים שלא תלויים בהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות