אפשר שוב לשיר ‘שיר לשבת’: אראל סג”ל יחזור מחר להגיש ‘קלמן וסגל’

סג"ל קיים היום שיחת בירור עם מנהל חטיבת החדשות בתאגיד 'כאן', במהלכה הובהר לו כי מצופה ממנו לשמור על הקוד האתי של השידור הציבורי סג"ל: "זה היה רגע ספונטני שאמרו לנו להגיע וזה היה מבחינתנו אירוע אז הגענו"
אבי כץ
כ"ב שבט התש"פ / 17.02.2020 16:45

אראל סג”ל יחזור מחר (שלישי) להגיש את התכנית ‘קלמן וסגל’ אותה הוא משדר יחד עם העיתונאי קלמן ליבסקינד ב’כאן 11′.

מהתאגיד נמסר: “בשיחת בירור שנערכה היום עם מנהל חטיבת החדשות, ברוך שי, הובהר לאראל סג”ל כי הסרטון שצולם עם ראש הממשלה בתקופת בחירות, עשוי להתפרש כתעמולת בחירות בהשתתפותו, זאת בניגוד לתקנון האתיקה של התאגיד.

“הובהר לסג”ל כי כעיתונאי בשידור הציבורי מצופה ממנו להקפיד על שמירת הקוד האתי, ובתום הבירור הוחלט כי הוא ישוב להגיש את תוכניתו החל ממחר בכאן 11”.

כפי שדווח בחרדים 10,  סג”ל הושעה בעקבות השתתפותו בסרטון בו הוא שר את השיר “שבחי ירושלים” עם אנשי התקשורת שמעון ריקלין וינון מגל, כאשר לאחר זמן קצר מצטרף אליהם ראש הממשלה.

הבוקר התייחס סג”ל להחלטה להשעותו ולבירור אצל מנהל חטיבת החדשות.

בראיון לרדיו 103FM אמר סג”ל: “אני מקווה שנצליח למצוא דרך שתשביע את רצון שני הצדדים. אני לא מפחד מאף אחד, ידעתי לקום ולצאת ממקומות. אני מכבד אותם כבני אדם. הייתי יכול להדליף את מכתב התשובה שלי לתאגיד, אני לא עושה דברים כאלה”.

סג”ל מודה שהוא מבין את הבעייתיות בסרטון עם ראש הממשלה, אך חוזר ומדגיש כי לא מדובר בקמפיין בחירות.

“יכול להיות שהייתי מיידע קודם את המנהלים ומסביר, אני חושב שזה היה רגע ספונטני שאמרו לנו להגיע וזה היה מבחינתנו אירוע אז הגענו. זה לא היה חלק מקמפיין. אין לאיש ספק מה אני הולך לשים בקלפי בשני למרץ, אני לא מתבייש בזה – אני מצביע למח”ל. זה לא סוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות