אראל סג”ל הושעה מתאגיד ‘כאן’ כי שר ‘שבחי ירושלים’ יחד עם נתניהו

איש התקשורת אראל סג"ל השתתף יחד עם חבריו שמעון ריקלין וינון מגל בסרטון שירה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו - והושעה מהתאגיד עד לקיום בירור איתו, שייערך ביום שני • שמעון ריקלין: "כולה שרנו שיר לשבת. וקובלנץ שמסדר רק שמאלנים בתאגיד, חוץ מייצוג סמלי - משתגע"
אבי כץ
י"ח שבט התש"פ / 13.02.2020 19:53

איש התקשורת אראל סג”ל הושעה הערב (חמישי) מתאגיד השידור ‘כאן’ עד לבירור – זאת בשל סרטון ‘ביבי והשופרות’. כך דיווח העיתונאי נתי טוקר מ’דה מרקר’.

סגל הושעה מהתאגיד עד לקיום בירור איתו שייערך ביום שני.

מחטיבת החדשות בתאגיד נמסר: “הסרטון מהווה לכאורה עבירה על כללי האתיקה של התאגיד, שאוסרים על השתתפות בתעמולת בחירות. סג״ל הושעה עד לבירור העניין”.

‏ראש הממשלה התייחס בכנס הליכוד באור יהודה להשעיית העיתונאי אראל סג”ל.

“אראל סג”ל שניגן איתי את ‘שבחי ירושלים’ הושעה מהתאגיד – איזו בושה. בתאגיד הם אף פעם לא אומרים שיש להם אהדה לשמאל. איזו בדיחה. בושה. אני יודע שאתם כמוני משבחים את ירושלים”.

ממפלגת ימינה נמסר: “הזוי. שנים שלהקה תקשורתית חד מימדית אומרת את אותם מסרים, מחבקת ומלטפת את מי שיקר לה ואת מי שחפצים ביקרו והכל גלוי וידוע. וכלום. לא השעיות, לא נזיפות ולא ביקורות. עיתונאי ימני שר ׳שבחי ירושלים׳ עם ראש הממשלה – מושעה מיידית מעבודתו. בושה”.

ינון מגל הגיב: “לפטר, לפטר, לפטר. איזה אפסים. שרנו שיר לשבת והם קופצים בהתניות פבלוביות. צאו ולמדו על עיתונאי השמאל שבקמפיין מתמשך למען השמאל. ותגידו, אתם לא הצד שאמור לשמור על חופש הביטוי? אין גבול לצביעות ועוד מדברים על תועמלנים”.

שמעון ריקלין הגיב: “כולה שרנו שיר לשבת. וקובלנץ שמסדר רק שמאלנים בתאגיד (חוץ מייצוג סמלי) – משתגע, ומדליף שאראל סגל הושעה. כלומר, כל יום תעמולה בתאגיד מהבוקר עד הערב של גינת והחברה נגד ביבי זה אחלה. אראל סגל שר שיר וקובלנץ המאוזן משתגע. יוחזר אראל סגל לשידור מיד. די לסתימת הפיות”.

הגולשת  ענבל רץ גילמור הגיבה: “להשעות שבועיים לפני בחירות את אראל סגל זה הכי סתימת פיות והכי פוליטי שיש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות