אוטובוס של ‘אגד’ גרר קשישה בת 90 עשרות מטרים. ומה עשה הנהג?

הנוסעת נגררה עשרות מטרים על הכביש: "לפתע הוא סגר את הדלתות על הזרוע שלי, הפיל אותי על הגב והמשיך לנסוע כשאני נגררת על הכביש מרחק של 25 מטר. הייתי בהלם מוחלט, היו צרחות מחוץ ובתוך האוטובוס"
חרדים 10
ח' שבט התש"פ / 02.02.2020 23:39

נהג בקו 20 של ‘אגד’ בירושלים סגר לפני שבוע את דלתות האוטובוס על זרועה של סוזן חטב בת ה-89, רגע אחרי שירדה מהאוטובוס בתחנה.

הנהג המשיך בנסיעה וגרר את חטב למרחק של 25 מטרים.

צעקות הנוסעים הם אלו שהפנו את תשומת לבו של הנהג, שפרטיו טרם ידועים,  שרק אז עצר.

כאשר חטב קמה על רגליה, אמר הנהג: “אני רואה שאת עומדת” – ונסע מהמקום מבלי להעניק סיוע לנוסעת שנפצעה.

בראיון לתכנית ‘שש’ עם עודד בן עמי בחדשות 12 סיפרה חטב: “ישבתי במושב הקדמי על יד הנהג וחיכיתי לרדת. הנהג עצר כמטר מהמדרכה וירדתי מהאוטובוס כשהיד שלי עדיין מחזיקה את המעקה. לפתע הוא סגר את הדלתות על הזרוע שלי, הפיל אותי על הגב והמשיך לנסוע כשאני נגררת על הכביש מרחק של 25 מטר”.

חטב שחזרה: “הייתי בהלם מוחלט, היו צרחות מחוץ ובתוך האוטובוס. רק אז הנהג עצר, שיחרר את ידי ואנשים ברחוב רצו לעזור לי. הנהג לא ירד ושאל מה קרה. מתוך האוטובוס הוא אמר לי: ‘את עומדת אז כנראה שהכל בסדר’. אחת הנוסעות ביקשה מהנהג את פרטיו ואז הוא סגר את הדלת ונסע”.

יורם חטב, בנה של סוזן, סיפר כי עד כה הנהג לא אותר ולטענתו אגד והמשטרה לא פועלים להביא אותו לדין.  “7 ימים חלפו ולא קרה כלום”, טען.

תגובת אגד: “אירוע התאונה המצער שעליו דיווחה האם בת ה-89 מצוי בחקירת משטרה יסודית. אגד מנועה מלפעול בשל חשש לשיבוש החקירה ואנו משתפים פעולה באופן מלא וכחברה רצינית אין לנו דבר וחצי דבר להסתיר.

“מר חטב זכה ליחס מקצועי והוגן ממנהל מערך השירות. הנהגים שאמורים על פי המערכות האלקטרוניות להיות מעורבים בנטען נגדם, אינם זוכרים אירוע כזה. אגד מצטרפת לקריאה לציבור הרחב ומבקש מכל מי שהיה עד לאירוע המתואר לסור מיד לתחנת המשטרה ולדווח על המקרה. באגד מאחלים לגברת חטב החלמה מהירה ובריאות איתנה”.

תגובת משטרת ישראל: “עם קבלת התלונה, נפתחה חקירה, במסגרתה בוצעו, ועדיין מבוצעות, פעולות חקירה מגוונות. מטבע הדברים לא נפרט על חקירות מתנהלות, אולם נציין כי אנו עומדים בקשר עם בני המשפחה. אנו מאחלים לגברת סוזן חטב רפואה שלמה ובריאות איתנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות