חתרנים בליכוד הציעו ממשלה ללא נתניהו? פורר: רצו לתת הרים וגבעות

חבר הכנסת מישראל ביתנו טען כי גורמים מהליכוד פנו לאחר הבחירות אליו ואל חברי מפלגתו עם הצעה שלא להמליץ על נתניהו - ולהקים ממשלה בראשות חבר כנסת אחר • ח"כ יואב קיש: "אלה שקרים. הטעו אותך עודד"
חרדים 10
כ"ח אייר התשע"ט / 02.06.2019 10:01

ח”כ עודד פורר מישראל ביתנו, מקורבו של ח”כ אביגדור ליברמן, טען הבוקר (ראשון) כי גורמים מהליכוד בדקו לאחר הבחירות אפשרות להקים ממשלה בראשות חבר כנסת אחר מהליכוד.

בראיון ל’חדשות הבוקר’ בערוץ 12 טען פורר כי אותם חברים פנו אליו ואל חברי מפלגתו ישראל ביתנו, בהצעה להקים ממשלה שבראשה יעמוד חבר כנסת אחר מהליכוד ולא בנימין נתניהו.

“קיבלנו הצעות מתוך הליכוד לפרק את נתניהו, לא להמליץ עליו וכן להוביל למהלך אחר בתוך הליכוד”, סיפר פורר.

“היו הצעות מתוך הליכוד וגם מחוץ לליכוד, לתת לנו הרים וגבעות כדי שנלך לתהליך אחר, לממשלה אחרת. אנחנו עמדנו על זה שתהיה ממשלה בראשות נתניהו, עמדנו על כך שלא נמליץ על מישהו אחר”.

יואב קיש מהליכוד הכחיש את הדברים. “אלה שקרים. הטעו אותך עודד, כולל ראש המפלגה ששיקר לך. כל הדברים שאתה אומר זה שטויות. הליכוד כולו מאחורי נתניהו”, טען קיש.

הוא הוסיף: “אביגדור ליברמן רוצה להיות ראש ממשלה וזו הסיבה שהלכנו לבחירות. יש בן אדם אחד שאמר לפני הבחירות שהוא תומך בנתניהו ואחרי הבחירות אומר, אני רוצה להיות ראש ממשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות