ירוצו יחד: סיעת הליכוד תאשר מיזוג עם ‘כולנו’ של משה כחלון

ח"כ מיקי זוהר הודיע: סיעת הליכוד תתכנס ב-16:00 לאשר מיזוג של הליכוד עם מפלגתו של כחלון • ח"כ עמיר פרץ דרש מיו"ר העבודה לקבוע מועד לכינוס ועידת המפלגה על מנת לבחור יו"ר חדש למפלגה - בתוך פחות מחודש • יחימוביץ' לנשיא רבלין: הטל על ח"כ אחר את הרכבת הממשלה
אריה ריבקינד
כ"ג אייר התשע"ט / 28.05.2019 14:56

ח”כ מיקי זוהר, יו”ר הוועדה המיוחדת לדיון בהצעת חוק התפזרות הכנסת ה-21, הודיע כי סיעת הליכוד תתכנס אחר הצהרים (שלישי) בשעה 16:00 על מנת לאשר מיזוג של הליכוד עם מפלגת כולנו של משה כחלון.

שר האוצר ומפלגתו צפויים לרוץ ברשימה אחת עם הליכוד בבחירות לכנסת הבאה.

ריצה משותפת תלויה בקבלת אישור ממרכז הליכוד.

הצעת ההחלטה שתועלה קובעת: “בנסיבות שבהן הבחירות לכנסת הוקדמו למועד של עד חצי שנה מהיום, לא ייתקיימו פריימיריז לבחירות המועמדים של הליכוד לרשימה לכנסת ולראש הממשלה והרשימה לכנסת ה-21 תהיה רשימת הליכוד לכנסת ה-22”.

כמו כן יאושר כי “הליכוד וכולנו יגישו רשימת מועמדים משותפת”.

ביום ראשון אמר ראש הממשלה: “נצטרך להקפיא את המצב ללא פריימריז” – והוסיף: “נצטרך לדאוג לחברנו כחלון ולרצ’רץ’ אותו ברשימה”.

גם במפלגת העבודה נערכים להקדמת הבחירות: ח”כ עמיר פרץ ומזכ”ל מפלגת העבודה ערן חרמוני פנו ליו”ר המפלגה אבי גבאי בדרישה לקיים פריימריז לראשות מפלגת העבודה בתוך 30 יום, בקרב 3,400 חברי ועידת המפלגה.

בתוך כך, ח”כ שלי יחימוביץ’ מהעבודה פנתה לנשיא המדינה: “ממש סמכותך עפ”י חוק, הטל על ח”כ אחר את הרכבת הממשלה, ומנע זעזוע וכאוס שלטוניים, שיתוק כלל המערכות, והוצאות כספיות כבירות”.

לדבריה, עד כה מוצה רק תרחיש אחד שלא צלח, משום ששועבד כולו לרצונו של ראש הממשלה לעצור את ההליכים המשפטיים נגדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות