קיצונים צעדו אם דגלי אש”ף, תלשו דגל ישראל מכבאית – והעלו באש

במהלך הפגנת קיצוני מאה שערים נגד יום העצמאות, הם צעדו ברחובות השכונה כשבידיהם דגלי פלסטין • כבאית שהוזעקה לשכונה הותקפה בידי המפגינים והושחתה • אנשי הצוות בכבאית הותקפו באלימות, עד שחילצו את עצמם מהמקום
חיים טוויל
ה' אייר התשע"ט / 10.05.2019 00:43

תקיפת לוחמי אש במאה שערים: הערב (חמישי) הוזעק צוות כיבוי והצלה מתחנת ירושלים, לכבות שריפה בשכונת מאה שערים.

במהלך הנסיעה לכיבוי השריפה, הותקף צוות הכיבוי בצורה ברוטאלית בידי עשרות קיצונים, אשר ניסו להוריד את דגל ישראל שהיה על רכב הכיבוי, דגל שהתנוסס על הכבאית לרגל יום העצמאות.

במהלך ההפגנה של הקיצונים הם צעדו עם דגלי פלסטין ברחובות השכונה.

רס”ל אבי לוי מפקד הצוות שהותקף על ידי המפגינים, סיפר: “הוזעקנו לכבות שריפה בשכונת מאה שערים. במהלך נסיעתנו, הותקפנו בידי חרדים ממאה שערים שהפגינו במקום. כשהבנו שהם מתכוונים לקרוע את דגל ישראל שתלינו על הכבאית לרגל חג העצמאות, ירדנו מהרכב, נאבקנו בהם תוך כדי שכל העת, אנחנו סופגים דחיפות, מהלומות וקללות מהמפגינים”.

לדבריו, “בשלב מסוים, הצלחנו להרחיק אותם לזמן קצר מהכבאית, אולם כשהמשכנו בנסיעה לעבר השריפה, מספר תושבים נשכבו אל מול הגלגלים של הכבאית, חסמו את דרכנו, ובזמן זה, אחרים טיפסו על הכבאית תלשו את הדגל וקרעו אותו.

“עצוב לנו כלוחמי אש וכאזרחי המדינה, שאנשים שאנו באים להציל ולשמור על רכושם מפני שריפה, תוקפים אותנו בצורה כזאת ומבזים את סמלי המדינה שלנו”.

המפגינים גם גרמו נזק לציוד ברכב הכיבוי ולכבאית עצמה.

“בכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים רואים בחומרה תקיפה של לוחמי אש שכל מטרתם היא הצלת נפש ורכוש, כואבים את הפגיעה הקשה בסמלי המדינה ומתכוונים לפעול מול גורמי האכיפה כדי שהתוקפים יאותרו ויועמדו לדין”, אומרים בכב”ה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הגיע הזמן שנוקיע אותם מתוכנו
    10/05/2019 11:34
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. חילול השם בגללם מכתימים את כל הציבור החרדי