צה”ל תקף בתי משפחות מחבלים שהסתירו בתוכם אמצעי לחימה

בין היתר הותקפו מחסני אמצעי לחימה בבתיהם של פעילי חמאס ברפיח וחאן יונס - ומחסן אמצעי לחימה בבית פעיל במערך האווירי של חמאס •חבר הוועד המארגן של צעדות השיבה: "אם צה"ל ימשיך לתקוף - נשקול להשתמש ברקטות ארוכות טווח"
חיים טוויל
ל' ניסן התשע"ט / 05.05.2019 10:04

צה”ל החל לתקוף הבוקר (ראשון) קבוצת מטרות טרור שכוללות אתרים לאחסון אמצעי לחימה עבור ארגוני הטרור, המוטמעים ומוסתרים בסביבת אוכלוסייה אזרחית בכוונת תחילה, בבתי מחבלים של ארגוני הטרור חמאס וג’יאהד ובסמיכות אליהם.

בין המטרות שהותקפו: מחסני אמצעי לחימה בבתיהם של מחבלי ארגון הטרור חמאס ברפיח וחאן יונס, וכן מחסן אמצעי לחימה בבית מחבל מהמערך האווירי של חמאס בעיר עזה.

לדברי מנליס, מדובר במחסני אמל”ח שיש בהם אמל”ח ייחודי: טילים נגד טנקים, רחפנים וציוד קומנדו ימי שנמצא בבתי פעילי טרור.

נכון לשעה זו הותקפו כ-220 יעדי טרור.

תקיפות צה”ל נמשכות.

דובר חמאס מושיר אל-מסרי, אמר לערוץ “אל-אקצא” של חמאס: “אנו מוכנים להילחם עד הרגע האחרון – למרות הפצועים והכאב של תושבי עזה”

ארגון הג’יהאד האיסלאמי הודיע הבוקר, כי “לא יוותר על זכותו להגיב על פשעי ישראל ולהגן על העם הפלסטיני – הנשים הזקנים והילדים”.

חבר הוועד המארגן של צעדות השיבה, טלאל אבו זריפה, אמר: “אם יימשכו תקיפות צה”ל נגד מוצבי הפלגים – נבחן את האפשרות להשתמש ברקטות ארוכות טווח, נחליט זאת בזמן המתאים וכדי לרסן את ישראל ולהכריח אותה להפסיק את האש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות