הרב עמרם בלוי ז”ל נדרס למוות: החליק ממדרכה מתחת לאוטובוס

הרב עמרם בלוי ז"ל, בן 81, מוותיקי חסידי חב"ד בירושלים, נהרג בצהרים לאחר שמעד ונפל אל מתחת לגלגלי אוטובוס בשכונת ארמון הנציב • לפי עדי ראיה, בעת התאונה נכדו היה בתוך האוטובוס • ביום שני היה אמור להשיא את נכדו • הלוויתו תיערך הלילה ב-23:00 ב'שמגר' - להר הזיתים
חיים טוויל
ז' אדר ב' התשע"ט / 14.03.2019 16:25

הרה”ח רבי עמרם בלוי ז”ל, בן 81, מנהל החטיבה החינוכית של ארגון ‘כולל חב”ד’ ומוותיקי חסידי חב”ד בירושלים, נהרג בצהרים (חמישי) בתאונת דרכים אירעה בשכונת ארמון הנציב.

התאונה התרחשה בסביבות השעה 14:00, כאשר אוטובוס שנסע ברחוב עולי הגרדום דרס אותו למוות.

המנוח ז”ל היה אמור להשתתף הערב בחתונה שעורך אחיינו, ר’ מנדי בלוי, מנהל ‘כולל חב”ד, ובחתונת נכדו ביום שני הקרוב.

מפרטים ראשונים עולה כי המנוח ז”ל, נכדו של מנהיג אגודת ישראל רבי משה בלוי זצ”ל, החליק כנראה מהמדרכה לכביש ומעד מתחת לגלגלי האוטובוס.

מדוברות כבאות והצלה לישראל-מחוז י-ם נמסר: “לפני זמן קצר, פעלו 3 צוותי כיבוי חילוץ והצלה, לחלץ אדם כבן 80 שנלכד מתחת לגלגלי אוטובוס בשכונת ארמון הנציב. לוחמי הרימו את האוטובוס מעל הלכוד באמצעות מערכת הרמה פניאומטית, וחילצו את האדם הלכוד מתחתיו.

“למרבה הצער, עקב הפציעות הקשות מהם סבל הלכוד, לא נותר לכוחות מד”א ירושלים אלא לקבוע את מותו במקום”.

ד”ר מיכאל הרמן רופא מתנדב באיחוד הצלה תיאר:”כשהגעתי למקום ראיתי גבר כבן 80 לכוד מתחת לאוטובוס כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצעתי בדיקות רפואיות אבל לצערי הוא היה ללא סימני חיים ונאלצתי לקבוע את מותו במקום”.

עמרם בלוי

צילום: דוברות כב”ה מחוז י-ם

ב-ynet דווח, כי  חקירה ראשונית העלתה כי נכדו של ההרוג, בשנות ה-20 לחייו, תכנן לנסוע עם סבו באוטובוס. לפי עדי ראייה, בשעת התאונה הנכד היה בתוך האוטובוס. הסב, שתכנן לעלות לאוטובוס, מעד מסיבה בלתי ברורה תחת הגלגלים והנהג סגר את הדלתות והמשיך בנסיעה.

מהמשטרה נמסר: כוחות המשטרה ובהם בוחני התאונות שהגיעו פתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה ועיכבו את נהג האוטובוס.

הותיר אחריו את יבדלחט”א: רעייתו מרת יהודית, ילדיו – ר’ יעקב מבני-ברק, ר’ איציק מכפר-חב”ד, השליח הרב משה, רב המועצה האזורית ערבה-תיכונה, מרת שרה קוביטשעק מקריית-גת, מרת’ שושנה קוט מירושלים, נכדים ונינים.

אחיו הוא הגאון החסיד רבי טוביה בלוי, רב קהילת חב”ד בשכונת נווה יעקב.

כתב חרדים 10 מציין, כי לפני חצי שנה נפטר אחיו, הרב יוסף בלוי ז”ל, לאחר מחלה קשה. אח נוסף היה הגאון רבי יעקב בלוי, מדייני בד”צ ‘העדה החרדית’.

ההלוויה תיערך הלילה בשעה 23:00 מבית ההלוויות שמגר לעבר הר הזיתים בירושלים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות