נתניהו ביקש מנפתלי בנט: תפסיק את האש, לא לירות בתוך הנגמ”ש

הקמפיין של 'הימין החדש' לא היה אמור לתקוף את נתניהו והליכוד, אך בנט שינה כיוון בעקבות החיבור בין גנץ ללפיד • חושש שמרוץ בין שתי מפלגות גדולות יגרום שתהיה נהירה של קולות ממפלגות הימין הקטנות לנתניהו
חרדים 10
כ' אדר א' התשע"ט / 24.02.2019 23:05

ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר היום (ראשון) מסר ליו”ר ‘הימין החדש’, השר נפתלי בנט, בו נאמר כי אינו מעוניין במתקפות הדדיות במהלך מערכת הבחירות וב”ירי בתוך הנגמ”ש”.

על פי הדיווח של מיכאל שמש  וזאב קם ב’כאן 11′, נתניהו חושש מההתקפות מימין ומבקש להרגיע את השר בנט, שמאשים אותו בכוונה לבצע עקירת יישובים אחרי הבחירות.

לפי הדיווח, הקמפיין של ‘הימין החדש’ לא היה אמור לתקוף את נתניהו והליכוד, ותכנית הקמפיין הייתה לתקוף את השמאל, בדגש על בני גנץ ויאיר לפיד.

אבל בעקבות האיחוד בין חוסן לישראל ויש עתיד, החליטו בימין החדש לשנות כיוון ולעבור לתקוף גם את נתניהו.

הסיבה: החשש שמרוץ בין שתי מפלגות גדולות יגרום לכך שתהיה נהירה של קולות ממפלגות הימין הקטנות לנתניהו – בעיקר על חשבון הימין החדש.

לכן החליט בנט לתקוף את נתניהו סביב תכנית טראמפ. לפי ‘כאן’, כך הוא צפוי לעשות גם בהמשך, כדי למנוע זליגת קולות ממנו לנתניהו.

יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין, אמר בראיון לרן בנימיני ויגאל גואטה  ברשת ב על דברי בנט כי ראש הממשלה יקים מדינה פלסטינית אחרי הבחירות: “שטויות במיץ עגבניות”.

יו”ר הכנסת הזהיר: “הירי בתוך הנגמ”ש וההתרכזות אחד בשני במקום ביריב” מיותרים ויכולים להזיק.

לדבריו, “כל אחד יעשה את מערכת הבחירות כפי שהוא מבין, אבל בסוף כולנו נשב מחובקים באופוזיציה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות