ציפי לבני ממש מזועזעת: דמותה נמחקה משלט פרסום בב”ב • צפו

משרד הפרסום 'ראובני פרידן' העלה קמפיין פרסומי גדול הקורא לאיחוד במחנה המרכז-שמאל, אבל בשלט שהוצב בבני ברק דמותה של לבני הוסרה • הפרשן יעקב ריבלין: "יש לי כמה חברים חילונים שהיו מוכנים לגור בבני ברק רק כדי לא לראות אותה"
אריה ריבקינד
י"ג שבט התשע"ט / 19.01.2019 21:17

משרד הפרסום ‘ראובני פרידן’ העלה אתמול קמפיין פרסומי גדול הקורא לאיחוד במחנה המרכז-שמאל.

אלא שהעיתונאית טל שניידר מ’גלובס’ חשפה היום כי בשלט שהוצב באיזור בני ברק, נמחקה דמותה של ציפי לבני.

הסיבה? עיריית בני ברק  לא מאשרת לחברת השילוט – הנבדלת מחברת הפרסום – להציב בתחומי העיר החרדית שלט עם דמות אישה.

העיתונאי שחר אילן הגיב: “לדעתי עומדת בפני ציפי לבני אופציית תביעת הפיצויים האזרחית. למה זה חשוב? כי גופים מפסיקים להפלות רק כשהם משלמים. אי אפשר לשכנע את עיריית בני ברק לשים נשים אבל אפשר לגרום להם להבין שאם אין נשים גם גברים לא יהיו”.

יעקב ריבלין, הפרשן הפוליטי של בקהילה, הגיב בציוץ: “יש לי כמה חברים חילונים שהיו מוכנים לגור בבני ברק רק כדי לא לראות אותה”.

ציפי לבני עצמה ניצלה את ההזדמנות כדי להגיב, באמצעות סרטון שהפיצה ברשתות החברתיות: “לא רק את הפנים שלי ביקשה עיריית בני ברק להוריד, אלא את הפנים של כל נשות ישראל. הצטרפו אלי למאבק על הפנים של המדינה”.

הסטאריקן החרדי ישראל בלק הגיב לה: “ציפי, כשהתכוונו שתנסי לקדם ציר לבני – ברק, לא התכוונו ללקדם את עצמך ולמקד את הקמפיין לבני ברק”.

בין היוזמים של קמפיין האיחוד בשמאל: נועה אליאסף-שוהם, יזמית חברתית, ממקימי מכון ראות ומנכ”לית לשעבר של ארגון ‘ישראל יוזמת’, תא”ל במיל’ גיורא ענבר, אילן שילוח, יונתן בן ארצי, ואלוף במיל׳ משה קפלינסקי.

בין התורמים ליוזמה: דוריס ומורי ארקין, שרה ומיכאל סלע, דפנה כהן בן שאול, נועה ויואב שוהם, אילן שילוח, שירה מרגלית ואנשים נוספים.

משרד הפרסום ראובני-פרידן מוביל את הקמפיין בראשותם של אודי פרידן וזיו קורן.

מובילי היוזמה מסרו: “אנחנו קוראים למי שרואים את עצמם כמנהיגים, לגלות מנהיגות, לשים את קרבות האגו בצד, להתאחד ולנצח במלחמה על המדינה. אנחנו לא חפצים להתערב בזהות המוביל, כל הרצון שלנו הוא באיחוד כוחות שיילחם את המלחמה האמיתית, החשובה והיחידה – המלחמה על המדינה, מפני שבלי איחוד הקול אבוד”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עדיף שלא יראו את הפנים שלך
    20/01/2019 07:14
    תל אביבי
  1. זה רק פוגע בקולות השמאל.