בדרך לשיחזור התאונה בים המלח: נהג הג’יפ התמוטט ופונה לביה”ח

נהג הג'יפ החשוד בהריגה של שמונת בני משפחת עטר ז"ל היה בדרך לזירה כדי לשחזר את התאונה - אך התמוטט • הנהג טוען כי השמש סינוורה אותו, אך עלה חשד כי יצא לעקיפה מסוכנת • בשל מצבו הנפשי הקשה והחשש כי יפגע בעצמו, שוהה הנהג תחת פיקוח צמוד
חיים טוויל
כ"ג חשון התשע"ט / 01.11.2018 14:48

הנהג הפוגע מהתאונה הקטלנית בכביש 90, בה נספו שמונת בני משפחת עטר ז”ל מהיישוב פסגות – היה היום (חמישי) בדרכו עם חוקרי המשטרה לזירה, על מנת לשחזר את רגע התאונה.

עם זאת, לפי דיווח של תמיד סטיינמן ב’החדשות’, רגעים לפני שהגיע לזירה כדי לבצע את פעולות השחזור הוא התמוטט ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה.

בחקירתו במשטרה מסר הנהג גרסה לפיה השמש סינוורה אותו וכתוצאה מכך סטה מנתיבו ופגע חזיתית ברכב שבו נסעו שמונת בני המשפחה.

לפי הדיווח, במסגרת החקירה המשטרה ביססה את החשד לשמונה סעיפי הריגה נגד הנהג הפוגע, אחרי שנמצא ברשותו סם מסוג מריחואנה. לא היה לנהג מרשם לקנאביס רפואי וזאת למרות שהוא אכן חולה וזכאי לקבל מרשם.

יחד עם זאת, הוא לא השלים את הליך בקשת הרישיון, לטענתו בשל עצלנות, ולכן החליט לרכוש בעצמו את הסם.

בדיקות דם נלקחו למעבדה והתוצאות צפויות להגיע בקרוב.

לדברי הנהג, הנסיעה היתה שגרתית עד שבשלב מסוים הוא ראה הבזק של אור מהשמש, ואינו זוכר מה קרה בדיוק. כשפתח את העיניים הרכב היה הרוס. הוא יצא החוצה, כך סיפר לחוקריו, רץ לחלץ את הילדים מהרכב הבוער ותוך כדי נפצע בידו.

ב’החדשות’ דווח עוד, כי בשלב זה במשטרה נוטים לשלול את האפשרות שהנהג הפוגע השתמש במכשיר סלולרי ומתמקדים בחשד שנהג תחת השפעת סמים וניסה לבצע עקיפה מסוכנת.

בשל מצבו הנפשי הקשה והחשש כי יפגע בעצמו, שהה הנהג  תחת פיקוח צמוד בבית המעצר.‎

כפי שדווח אתמול בחרדים 10, בית המשפט המחוזי בבאר שבע האריך את מעצרו בשישה ימים.

סניגוריו של החשוד, ינון היימן ואביעד חייט אמרו בדיון: “הוא מסר גירסה כבר בזירה, הוא שיתף פעולה עם החוקרים, אין הצדקה לבקשת המעצר לעשרה ימים, מדובר באדם שמתייסר עקב מה שקרה. הוא לא מפסיק לבכות, הוא סובל באופן נפשי, מדובר בנכה ב 90%”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות