הרב אליהו: הקצין שבמקום לירות ניסה לדרוס לא אשם. איזנקוט אשם

רבה הראשי של העיר צפת ממשיך במתקפה על הרמטכ"ל גדי איזנקוט: "הרמטכ"ל אינו אלוקים ומותר לבקר אותו ואת ההחלטות שלו. את הרוח הרעה צריך לעקור"
חיים טוויל
כ"א שבט התשע"ח / 06.02.2018 12:12

רבה הראשי של העיר צפת, הגאון רבי שמואל אליהו, המשיך הבוקר (שלישי), בראיון שהעניק לתוכנית מנדי-ביתאן ב’כאן מורשת’ במתקפה על הרמטכ”ל גדי איזנקוט.

“אם הצבא נתפס לאג’נדות שמאלניות מוזרות, תפקידנו וחובתנו להתריע”, תקף הרב אליהו בחריפות. “אתמול קצין צה”ל ראה מחבל שרצח הרגע יהודי, ובמקום לרוקן עליו מחסנית הוא ניסה לדרוס אותו. מי שחתום על הרוח הזו הוא איזנקוט”.

הרב אליהו הוסיף: “אנחנו זה הצבא. הבנים שלי והתלמידים שלי משרתים בצה”ל. הרמטכ”ל אינו אלוקים ומותר לבקר אותו ואת ההחלטות שלו. הקצין שבמקום להרוג ניסה לדרוס לא אשם. את הרוח הרעה צריך לעקור”.

בשבוע שעבר תקף הרב אליהו גם את שר הביטחון אביגדור ליברמן, שהורה לאסור את כניסת הרב אליהו לצה”ל, על רקע התנגדותו לפקודת השירות המשותף של חיילים וחיילות, וקראיתו לפטר את הרמטכ”ל: “האידיאל בצה”ל הוא שיוויון מלא בין המינים. אשה תלבש כלי גבר. לטשטש את הגבולות. הרכבת הזו דוהרת, אך אפשר לעצור אותה. הצבא שייך לאבא של ליברמן? מה זה החוצפה הזאת? אתה תסתום לנו את הפה? אנחנו נעמוד מול הרכבת הדוהרת!”

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    התבטאויות רבה של צפת
    06/02/2018 13:50
    משה
  1. כל מה שאמר על הרמט’כל נכון לגביו. בהבדל אחד הרמטכ’ל בקיא בסוגיא הרב לא ולכן פלא שהוא בכלל מביע דעה. כנראה שאינו זוכר דברי הגמרא “גסות הרוח כנגד כולן”

  2. זה לא רב. זה עברין ! בושה וחרפה
    06/02/2018 13:59
    סגן של השם
  3. בושה האיש הזה שקורא לעצמו רב הוא מביך.
    בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה בושה

  4. לא יעזור להם
    06/02/2018 14:41
    אריה
  5. באמצע המאה לפי מניינם צפויים לחיות בארץ כ-30,000,000 יהודים, רובם דתיים, והם יהוו רוב מוחלט באוכלוסיה שבין הירדן לים. על כן לכל תכניות השמאל אין תוחלת, והוא זועק גוואלט: להגביל את הילודה היהודית! אחרת איך נמכור את המולדת לשונאי ישראל?! נגמרה להם המסחרה…