הושלמו החיפושים בכנרת: זוהתה גם גופת הנעדר איתמר אוחנה ז”ל

המאמצים הובילו למציאת גופתו של איתמר באזור בו התמקדו החיפושים • המשטרה: "הסתיימה מלאכת זיהוי הנעדר איתמר אוחנה בן ה-19 ז"ל על ידי בני משפחתו"
חיים טוויל
כ"ב ניסן התשע"ז / 18.04.2017 17:53

גופה נוספת נמצאה אחר הצהריים (שלישי) באזור בו התמקדו החיפושים בכנרת אחר הנעדר איתמר אוחנה.

מהמשטרה נמסר: “לפני זמן קצר הסתיימה מלאכת זיהוי הנעדר איתמר אוחנה בן ה-19 ז”ל על ידי בני משפחתו”.

אחיו של איתמר, חננאל אוחנה, אמר הבוקר בגלי צה”ל: “אנחנו יודעים שהוא כבר לא בחיים, אנחנו רק רוצים קבר לעלות אליו. החיפושים מתרכזים באזור הצפוני של הכינרת, כי המקרה של אחי התרחש במקום זהה לחלוטין לשניים האחרים. צוות של חיל הים ומשטרת ישראל מחפשים אחריו, ואנחנו מחכים לבשורות”.

האח תיאר את איתמר: ”ילד מיוחד, ילד שכולו טוב, הכל היה סובב סביבו. הוא נכנס למים במטרה להציל את החברים שלו. יחד עם התקווה והאופטימיות, התחושות אצלנו קשות. מעבר לתחושה האיומה של להישאר אחרונים – אנו חוששים להישאר לבד ללא משהו לנשק ולחבק אותו”.

בני המשפחה השלימו עוד טרם מציאת הגופה עם העובדה שאיתמר אינו בין החיים. “אנחנו מתמקדים בלמצוא אותו כדי שיהיה משהו לראות לעלות אליו, כדי לא להסתכל על המים ולהשתגע”.

אוחנה קרא לציבור להמשיך לתמוך במשפחה: “עם ישראל – תמשיכו להיות איתנו ולחזק אותנו, אל תעזבו אותנו לבד, תעזרו לנו. אם לא אתם – אנחנו ניפול”.

אתמול בערב, לאחר שישה ימי חיפושים אחר הנעדרים בכנרת, אותרו גופותיהם של נחמן איטח ז”ל בן ה-21 מביתר עלית של לירון כראדי ז”ל בן ה-17 מנתניה.  שניהם הובאו היום בצהרים לקבורה.

הגופות נמצאו בעזרת הסונאר של חיל הים, שהחל בערב חג שביעי של פסח בסריקות.

השלושה שהו על מזרני ים בכנרת ונסחפו בשלושה אירועים נפרדים, עקב הרוחות העזות ששררו בכנרת באותו יום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תנוחמו מהשמיים
    19/04/2017 08:19
    נוני
  1. שבעז’ה ה’ יאמר לצרותינו די. אמן.
    תהיו חזקים. כולנו איתכם.