הנוסעים זועמים: חברת ‘אל על’ ביטלה את הטיסה לניוארק – וחזור

הברדק בין טייסי אל על להנהלה עולה שלב: הערב ביטלה חברת התעופה את טיסה 027 שהייתה אמורה להמריא אחרי חצות לניוארק - ואת הטיסה בחזור • החברה מאשימה: "הטייסים דרשו לטוס רק בהלוך" • אלא שוועד הטייסים מאשים את החברה: "מתריעים בפני הנהלת החברה על הנזק העצום הנגרם לנוסעים" • והנוסעים שקורקעו? "כמה עגמת נפש"
שייע קליין
י"ג חשון התשע"ז / 13.11.2016 23:11

  המאבק בין ועד טייסי אל על להנהלת החברה מחריף – והנוסעים משלמים את המחיר: הטיסה שהיתה מתוכננת להמריא הלילה בשעה 00:30 מנתב”ג לשדה התעופה ניוארק שבניו ג’רזי, בוטלה בטענה שאין קצינים ראשונים זמינים. גם טיסת החזור מניוארק בוטלה.

אלא שוועד טייסי אל על טוען מנגד, כי מדובר בטענה שקרית, היות ויש 6 קצינים ראשונים זמינים ברגע זה, כשבפועל נדרשים לטיסה זו שני קברניטים ושני קצינים ראשונים בלבד.

עוד נמסר מועד הטייסים: “טייסי אל על מתריעים בפני הנהלת החברה על הנזק העצום הנגרם לנוסעי החברה”.

מאל על נמסר: “בשל עיצומי הטייסים והתעקשותם לטוס רק בכיוון אחד, בוטלה הערב טיסה 027 לניוארק וטיסת החזור. עיצומי הטייסים פוגעים זה חודשים ארוכים בפעילות החברה. העיצומים מתבטאים בחוסר ההיענות של הטייסים לאייש טיסות, ולטוס כטייסים פעילים הלוך וחזור – ודרישה לטיסה רק בכיוון אחד.

“צר לנו על הפגיעה בנוסעים, אך אין בידינו כל ברירה אלא להחזיר את הסדר על כנו ואת החברה לפעילות סדירה. לצערנו ההודעה שהופצה על ידי נציגי הטייסים שקרית לחלוטין”.

מחברת התעופה נמסר גם כי החברה תשיב לנוסעים את כספם.

אלא שרבים מהנוסעים, שנאלצו לגלות ברגע האחרון כי טיסתם השתבשה זועמים. “כמה עגמת נפש”, אומרים לחרדים 10 בני משפחה מניו יורק שנאלצו להישאר בארץ. “שלחו אותנו למלון בירושלים. מי יודע מתי נגיע הביתה”.

 ח’ ל’, סוכן נסיעות חרדי מוביל בירושלים, אמר לחרדים 10 לפני שבועיים: “פעם אנשים התקשו לוותר על טיסה בקו של אל על, אבל היום הקו הזה לניו יורק הפך לקזינו: לא בטוח שתטוס בזמן ולא בטוח שתטוס בכלל עם מטוס של חברת אל על. אם בכל זאת הצלחת לצאת פחות או יותר בזמן, ועל מטוס ישראלי – אתה מרגיש ממש בר-מזל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות