בגלל אפלייה בין מנויים: חברת סלקום תשלם 667 אלף שקלים קנס

משרד התקשורת הטיל קנס גבוה לאחר שהחברה לא אפשרה למנויים הוותיקים שלה לעבור לחבילות אטרקטיביות המוצעות למנויים החדשים • בניגוד למקרים דומים, הערכות הן כי סלקום תערער על ההחלטה
שייע קליין
כ"ו תשרי התשע"ז / 27.10.2016 22:32

חברת סלקום נקנסה בסכום גבוה במיוחד והכל בגלל שהחברה לא אפשרה למנויים הוותיקים שלה לעבור לחבילות אטרקטיביות המוצעות למנויים החדשים.

הקנס, העומד על סך 667,120 שקלים, הושת על החברה בגין: “הפרת הוראת רישיון בנושא מעבר מנויים בין תכניות”. בכך, הסביר משרד התקשורת, יצרה סלקום אפליה בין המנויים הנוגדת את הוראות רישיון החברה.

לא נמסרה תגובה מטעם סלקום, אך על פי הערכות צפויה סלקום לערער על ההחלטה, זאת בניגוד למקרים דומים בהם משרד התקשורת מטיל קנסות על החברות בגין הפרות שונות והן משלמות אותם מבלי לנקוט צעדים נוספים.

בערעור תטען החברה, כפי הנראה, כי גם שאר החברות מציעות מבצעים אטרקטיבים יותר ללקוחות החדשים ועצם הקנס לסלקום בלבד יוצר אפליה בין שאר החברות.

במשרד התקשורת אמרו: “מפיקוח שביצע המשרד נמצא שבניגוד להוראות רישיון החברה וההבהרות שפרסם המשרד בעניין, החברה לא אפשרה למנויים קיימים לעבור לתכניות המיועדות למנויים חדשים. לאור הליך הפיקוח עדכנה החברה כי היא חדלה מביצוע ההפרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות