ישראל כץ חגג עם ‘רכבת העמק’, אבל נתניהו לקח לו את כל הקרדיט

שר התחבורה ישראל כ"ץ יצא אתמול לנסיעה ראשונה עם 'רכבת העמק', כשלצידו ראשי ערים ומועצות מקומיות שבתוואי המסילה, אבל החרים את ראש עיריית בית שאן - שלא הוזמן • בן שיטרית: "הרכבת היא לא אחוזה ביזנטית של האדון כץ וחבר מרעיו" • וגם נתניהו 'סגר פינה'
אריה ריבקינד
כ"ו אב התשע"ו / 30.08.2016 10:58

65 שנה אחרי שהפסיקה לפעול, חזרה אתמול ‘רכבת העמק’ המיתולוגית אל הפסים, כאשר שר התחבורה ישראל כ”ץ חנך את המסילה החדשה, כשאליו מצטרפים לנסיעה הראשונה ראשי ערים ומועצות מקומיות שבתוואי מסילת רכבת העמק.

מי שלא הוזמן הוא רפי בן שיטרית, ראש עיריית בית שאן, שלו סיכסוך אישי עם השר כ”ץ.  מי שהוזמן במקומו לחנוך את הקו היה סגן שר השיכון, ג’קי לוי, מי שכיהן כראש העיר הקודם.

כעת בן שיטרית מתהלך זועם ומתכנן את הנקמה.

“רכבת העמק שייכת לכלל תושבי בית שאן והעמק ומדינת ישראל. הרכבת היא אינה נחלתו הפרטית של אף אדם ובוודאי לא אחוזה ביזנטית של האדון כץ וחבר מרעיו. אני לא זקוק להזמנה כדי לבוא אל משהו אשר שייך לכל תושבי העיר בית שאן”, הגיב הבוקר על ההשפלה.

“עיריית בית שאן מארגנת טקס והפנינג ענק במתחם הרכבת לרגל הגעת רכבת העמק, ובכוונת העירייה להזמין את ראש הממשלה ושרי הממשלה לטקס הפתיחה”.

השר כץ, אפשר רק לנחש, לא יהיה בין המוזמנים לחגיגה.

גם ראש הממשלה ניצל את ההשקה של הרכבת, כדי לסגור עוד חשבון עם שר התחבורה.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו, כתב ראש הממשלה על רכבת העמק, תוך שהוא לוקח לעצמו את כל הקרדיט, ולא מזכיר אפילו את השר ישראל כץ:

“עוד בהיותי חייל צעיר, כשניווטתי בעמק יזרעאל על תוואי הרכבת הטורקית הישנה, חלמתי על היום שבו נחדש את התוואי עם רכבת חדשה משלנו. היום הזה הגיע.

לפני שמונה שנים הובלתי החלטה להקצות 27 מיליארד שקל לחידוש הכבישים, הרכבות והמחלפים וביניהם חידוש רכבת העמק. אני נרגש מהשלמת הפרויקט שמחבר את בית שאן לכל חלקי הארץ.

כעת אנשים יכולים להגיע בקלות לעתיקות בבית שאן וסחורות יכולות להגיע לגשרי הירדן ומהם אל הים התיכון. זהו חזון שמתגשם לטובת כל אזרחי ישראל – וגם להנאתם. סעו ברכבת העמק!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות