לפיד תקף את הממשלה: “מתי הם עובדים בשבילנו? מתי עושים ישיבות על עזה?”

יו"ר מפלגת יש עתיד נגד צחי הנגבי: "אדם שהורשע עם קלון ממונה לשר בלי תיק בממשלה" • "לפוליטיקאים שלנו, לכל המערכת הפוליטית שלנו, לא אכפת. הם עסוקים מדי בעצמם. אנחנו צריכים פוליטיקה חדשה"
נחמן גור
כ"ב אייר התשע"ו / 30.05.2016 14:31

יו”ר מפלגת יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד, פתח בצהריים (שני) את ישיבת הסיעה בכנסת בהתייחסות לאירועים הפוליטיים של השבוע האחרון ולאישור צירוף השרים החדשים לממשלה.

כשלצידו יושב הרכש החדש של המפלגה, ניצב בדימוס יואב סגלוביץ, תקף לפיד את ההחלטה שהתקבלה הבוקר בממשלה לצרף את ח”כ צחי הנגבי לממשלה כשר בלי תיק, במשרד ראש הממשלה – ואמר:”אדם שהורשע בעבירה שיש עמה קלון ממונה לשר בממשלה, שר בלי תיק, תפקיד שאין בו כל צורך”.

יו”ר יש עתיד תקף את הסערה במערכת הפוליטית ואת העיסוק המוגבר במשברים הקואליציוניים: “מתי הם עובדים בשבילנו? מתי הם עושים ישיבות על עזה ועל חיזבאללה? מתי הם דנים בחינוך של הילדים שלנו?”

לפיד הוסיף: “ילד בפריפריה יודע שלאף אחד בממשלה לא אכפת. הם עסוקים בתככים ובמזימות, הם עסוקים רק בעצמם ובשחיתויות שלהם. לפוליטיקאים שלנו, לכל המערכת הפוליטית שלנו, לא אכפת. הם עסוקים מדי בעצמם. אנחנו צריכים פוליטיקה חדשה, אנחנו צריכים אנשים שאכפת להם ובאו לעבוד קשה”.

בשלב זה התייחס יו”ר יש עתיד לרכש החדש:  “זו הסיבה שצירפנו אתמול את ניצב יואב סגלוביץ’, אדם שלחם בשחיתות, שניקה את המערכת הפוליטית ולא מפחד מאף אחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות