לפיד על הצטרפות יואב סגלוביץ’: “מהלך נגד הפוליטיקה המקולקלת”

ראש אגף חקירות מודיעין לשעבר במשטרה, ניצב בדימוס סגלוביץ' הודיע במסיבת עיתונאים משותפת עם לפיד על הצטרפותו ל"יש עתיד": . נראה כאילו אנו חלק ממשחק, חלק מקרקס שבו מריעים ללהטוטנים ללא קשר לחוקים ולכללים הבסיסיים ביותר של הוגנות. מי שרוצה להמשיך ולהשפיע, נכון שירד מהגדר"
אריה ריבקינד
כ"א אייר התשע"ו / 29.05.2016 15:36

ראש אגף חקירות מודיעין לשעבר במשטרה, ניצב בדימוס, יואב סגלוביץ’, הודיע היום (ראשון) על הצטרפותו למפלגת ‘יש עתיד’.

בפתח מסיבת העיתונאים ברך לפיד את סגלוביץ’ על ההחלטתו להצטרף למפלגה: “ההצטרפות של ניצב סגלוביץ היא חלק ממהלך גדול יותר שאנחנו מובילים נגד הפוליטיקה הישנה והמקולקלת בישראל. כי ישראל זקוקה לשינוי ואנחנו באנו לשנות”.

לדבריו, “יש לנו פוליטיקה מושחתת ומשחיתה, מפלגת ומסכסכת, שמעודדת קיצוניות במקום להלחם בה, שבמקום לעזור לאזרחים מבזבזת את הכסף שלהם על עצמה, על השחיתויות שלה, על ג’ובים למקורבים, על משרדי ממשלה מיותרים, על מיליארדים לצרכים פוליטיים במקום טובת המדינה”.

לפיד הוסיף: “ישראל יכולה להיות גדולה. ישראל צריכה להיות גדולה. אלא שפוליטיקה קטנה ומושחתת עוצרת אותנו. אנחנו צריכים להחזיר לצעירים שלנו את הידיעה שאפשר לגדול, להתפתח, למצות את הפוטנציאל שלהם עד למקסימום. אפשר להלחם בשחיתות. אפשר שתהיה לנו פוליטיקה חדשה ונקיה שעובדת בשביל האזרחים”.

סגלוביץ הסביר את החלטתו: “שנים רבות שירתתי במגזר הציבורי כעובד ציבור. בתפקידי האחרון כראש אגף חקירות ומודיעין. הרצון להשפיע על הכיוון והדרך לא מיצה את עצמו. לאחר מחשבה והתבוננות בנעשה, ברור לי כי מי שרוצה להמשיך ולהשפיע, נכון שירד מהגדר וייכנס לעשייה.

“המתרחש בשבועות האחרונים רק חיזק את החלטתי. נראה כאילו אנו חלק ממשחק, חלק מקרקס שבו מריעים ללהטוטנים ללא קשר לחוקים ולכללים הבסיסיים ביותר של הוגנות, אמת פשוטה ויושר”.

לדבריו, “בחנתי את המערך הקיים והחלטתי שהמקום בו ארגיש הכי חופשי ונוח, בית בו אוכל לצמוח ולהשפיע הוא ‘יש עתיד’ ויאיר לפיד שעומד בראשו. מפלגת מרכז שיש בה מגוון דעות ותפיסות, אך מרכיב משותף מרכזי אחד – תחושת האפשר, תחושת המסוגלות, גם כפרטים וגם כקבוצה. להוביל לעתיד בהיר יותר, נקי יותר, טוב יותר.

“מפלגה שמחויבותה היא לציבור, שחרטה על דגלה מאבק בשחיתות ובגילויה השונים, מתוך הבנה ששחיתות אינה רק שורת עבירות פליליות אלא גם רוח רעה שפגיעתה קשה בערכים החשובים ביותר כמו שוויון ואמון חברתי”.

סגלוביץ’ שירת כשלושים שנה במשטרה במהלכן הקים את היחידה למאבק בפשיעה כלכלית והיה ממקימי יחידת לה”ב 433.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שילך לבקש סלח ממשפחת ברכה
    29/05/2016 19:17
    הנושת מפתוחי חותם תל אביב
  1. שילך לקבר של אפרים ברכה לבקש ממנו סלח