נתניהו הוקלט בסיעה: נזף בח”כים ש”עושים שבת לעצמם”

בישיבה סיעה סגורה הוקלט ראש הממשלה נוזף בח"כים: "אי אפשר לקיים קואליציה עם אנשים שעושים שבת לעצמם. אני לא מוסיף מעבר לזה" • על הקפאת העלאת הפלאשמורה אמר: "אין כסף בגלל המצב הביטחוני"
נחמן גור
י"ג אדר ב' התשע"ו / 23.03.2016 10:33

ראש הממשלה שוב הוקלט בחשאי בישיבת סיעת הליכוד בכנסת: בהקלטות שהגיעו לידי גל”צ, נתניהו מתייחס בישיבה הסגורה למשבר הפנימי בליכוד בעקבות אי העלאת הפלאשמורה ומנמק ואומר: “אין לנו כסף בגלל המצב הביטחוני”.

“אי אפשר גם וגם וגם כל פוליטיקאי רוצה גם וגם”, אמר נתניהו. “זה כל כך לא פופולרי להגיד מה שאני אומר, אבל אני קובע שיש דברים שקשורים בביטחון והם מקבלים קדימות. זה הנושא”.

כשחבר הכנסת נגוסה מתחיל להתעמת עם ראש הממשלה ושואל: “האם זה על פי החלטת הממשלה?” – נתניהו מעלה את הטון: “החלטות הממשלה מתקנות את עצמן בהתאם לצרכים. נניח שקיבלתי את ההחלטה ויש לי מלחמה, סתם כדוגמה. אז נגיד אנחנו לא משנים את ההחלטה? הצרכים משתנים בהתאם למודיעין שנכנס ובהתאם לצרכים הביטחוניים”.

נתניהו גם נזף בחברי סיעתו שאינם מתייצבים להצבעות במליאת הכנסת או כלשונו “עושים שבת לעצמם”. נתניהו הזהיר את אותם ח”כים מ”ההתנהגות הזאת”, שלדבריו גרמה להתפרקות הממשלה הקודמת.

“אי אפשר לקיים קואליציה עם אנשים שעושים שבת לעצמם, אני לא מוסיף מעבר לזה. אמרתי לחברים מסוימים בממשלה הקודמת אי אפשר לקיים קואליציה כך. הם לא שמעו לדברים שאמרתי, אני מבקש מכם להקשיב טוב למה שאני אומר – אי אפשר כך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות