מדוע בית ההשקעות שאמור היה להעסיק את יונתן פולארד חזר בו מהצעתו

הסיבה: הדרישה של הרשויות האמריקניות להתקין תכנת מעקוב במחשבי החברה • עורך דינו של פולארד: "מבחינה מעשית הוא לא יכול לעבוד באף מקום עד שיסירו את ההגבלות הללו" • "בינתיים הוא ינצל את השבועות הקרובים על מנת לבצע בדיקות רפואיות, כי יש לו בעיות רפואיות לא פשוטות"
אליעזר היון
י"א כסלו התשע"ו / 23.11.2015 00:01

עדיין מובטל: ג’ונתן פולארד שאמור היה להתחיל לעבוד בחברת השקעות בניו יורק, מוצא עצמו חסר עבודה עוד בטרם החל לעבוד, מאחר שמקום העבודה המיועד חזר בו מכוונתו להעסיקו.

“פולארד לא יוכל להתחיל לעבוד”, אמר היום (ראשון) אליוט לאואר, עורך דינו של פולארד בריאיון ראשון לחדשות 10. הסיבה לכך היא שהרשויות הפדרליות בארצות הברית דורשות להתקין על המחשבים של אותה חברה תוכנת מעקב.

בחברה סרבו לדרישה זו, והודיעו למרגל הישראלי לשעבר כי הם חוזרים בהם מן ההצעה.

“מבחינה מעשית הוא לא יכול לעבוד באף מקום, עד שיסירו את ההגבלות הללו. ההגבלות האלו כנגד המעסיקים, נוגדים את התיקון הרביעי לחוקה”, הוסיף, “בינתיים הוא ינצל את השבועות הקרובים על מנת לבצע בדיקות רפואיות, כי יש לו בעיות רפואיות לא פשוטות”.

עורך הדין נשאל כיצד בילה פולארד את השבת הראשונה וענה כי לא יוכל להיכנס לרגעיו הפרטיים של מרשו, אך ציין כי הוא היה באזור ניו יורק, שם הוא גר יגור, והוא שמח להיות עם רעייתו אסתר בשבת הראשונה שלהם.

“אלו רגעים מיוחדים מאד עבורו, ועבור כולנו שחיכינו ליום הזה שנים רבות”, אמר.

עוד הוסיף לאואר: “למרות המצב הרפואי, הוא עדיין במצב טוב יותר ממה שהוא היה בשבוע שעבר”.

מדבריו של לאואר עולה כי הוא מצפה שבית המשפט ידון במהרה בהגבלות שמונעות מפולארד לעבוד ויתחשב במצבו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דייי הגיע הזמן שארהב תענש בכלל ובפרט
    23/11/2015 12:10
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הוריקנים טורנדויים רעידות אדמה ציקלוניים מפולות . לא על אף יהודי. אלא על כי מי שאחראי למצב פולארד בכל צורה שהיא ומשפחתו.ובכלל גם שיחטפו רק בלי פגיעה ביהודים
    אנף איז אנף.
    ושהון קוריאנים .יתפסו אמריקקים ולא ישחררו אותם