16 עצורים בבלגיה; “המחבל מפריז הצליח לברוח לגרמניה”

סלאח עבד א-סלאם, המחבל השמיני מפריז, נצפה חוצה את הגבול לגרמניה והמצוד אחריו נמשך • 16 חשודים נעצרו במבצע בבריסל ובערים סמוכות, במהלכו פשטו הכוחות על 22 יעדים • תושבי בריסל נתונים תחת מצב חירום זה הבוקר השני
נתן פרל
י"א כסלו התשע"ו / 23.11.2015 08:18

דרמה בלב אירופה: מצב החירום בבירת בלגיה נמשך גם הבוקר (שני) כאשר הרכבת התחתית מושבתת, אלפי שוטרים וחיילים ברחובות, בתי הספר סגורים ולא מתקיימים אירועים המוניים.

כל זאת בעוד סאלח עאבד אל סאלם, המחבל המבוקש מפיגועי הטרור האחרונים בצרפת, ממשיך להתל בגורמי הביטחון האירופיים.

על פי דיווחים שונים עלה בידו לתעתע במשטרת הגבולות ולעבור מבלגיה לגרמניה.  לדיווחים על מעברו של המחבל לגרמניה אין אישורים רשמיים.

מעבר זה, אם אכן התרחש, קורה בשעה בה משטרת בלגיה פושטת על רחובות בריסל הנתונים בעוצר זה היום השני, מוסדות החינוך והתרבות סגורים, ומשוריינים וחיילים מפטרלים בכל מקום, כחלק מהחיפושים המואצים אחר המחבל.

בשלבים שונים קיבלו תושבי העיר הנחיות לנעול את הבתים ולהתרחק מחלונות הבתים, על מנת להבטיח את שלומם וביטחונם מחשש לירי של מחבלים או של כוחות הביטחון.

עד כה נעצרו במהלך פשיטות המשטרה 16 בני אדם.

יצוין כי מערכות התקשורת בבריסל קיבלו החלטה שלא לסקר את פעילות כוחות הביטחון. זאת על מנת שלא לחשוף בשוגג מידע שעשוי להגיע לידיעת המחבל או המחבלים הנמלטים ולסייע להם.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עד שאיזה כמה בואינגיים ממולאים בחומרי נפץלא יתרסקו על הכעבה במכההם לא יפסיקו
    23/11/2015 13:00
    דיריסין גולדשטיין
  1. עד שאיזה כמה בואינגים יתרסקו במכה מלאים חומרי נפץ הם לא יפסיקו
    איסלם זה מחלה נרא