אברך מויז’ניץ הותקף הלילה במונטריאול: מצבו קשה מאד

שלמה זלמן רוזנברג, אברך חסיד ויז'ניץ, בן 30, תושב העיר מונטריאול שבקנדה, הותקף הלילה בידי מקומי בשעה שיצא מסניף בנק בעיר • כוחות הצלה פינו אותו לבית-החולים במצב קריטי, כשהוא מורדם ומונשם, וסובל משבר בעמוד השדרה ועם דימום במוחו • המשטרה המקומית חוקרת: לא פוסלים אפשרות שהתקיפה הייתה על רקע פשע שנאה
נתן פרל
ו' אלול התשע"ה / 21.08.2015 11:49

שלמה זלמן רוזנברג, אברך חסיד ויז’ניץ, בן 30,  תושב העיר מונטריאול שבקנדה הותקף הלילה (ליל שישי) בידי מקומי בשעה שיצא מסניף בנק בעיר, והוא אושפז במצב קריטי, כשהוא מורדם ומונשם.

האלמוני הכה את האברך באכזריות ונמלט מהמקום – אזור אוטרמונט, שכונה בה מתגוררים יהודים רבים. כוחות הצלה שהגיעו לזירה העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני והוא הובהל אל בית חולים בעיר, כשהוא סובל משבר בעמוד השדרה ועם דימום במוחו.

חוקרי משטרה שהוזעקו אל זירת התקיפה מנהלים מצוד אחר התוקף. לפי המשטרה, עדיין לא ברורות הסיבות לתקיפה – אנטישמית או אחרת, אך הם לא פוסלים את האפשרות שהתקיפה הייתה על רקע פשע שנאה.

לפי שעה אין מעצרים, ופרטים על התוקף עדיין לא שוחררו על ידי משטרה. חבריו של האברך טוענים כי הייתה זו, ללא ספק, תקיפה על רקע אנטישמי. בני משפחתו מבקשים להתפלל לרפואת שלמה זלמן בן בת שבע.

עדכון: שיפור במצבו של האברך שנפצע קשה הלילה, הוא התעורר ודיבר כמה מילים. המשיכו בתפילות עדיין זקוק לרחמי שמים. (18:25)

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות