אורן חזן התקבל ב’מרכז הליכוד’ בנשיקות וחיבוקים: “ניסיון חיסול”

מיד אחרי פרסום התחקיר בחדשות 2 על מעשיו המפוקפקים בבולגריה, אמר סגן יו"ר הכנסת ח"כ אורן חזן, כי יהיה מוכן להיבדק במכונת אמת על מנת להוכיח: להד"ם • אלא שהיום הוא הבהיר בפייסבוק: "אני לא משקר על עברי ולא מתכוון להיבדק בכל פעם שמישהו יפגע בשמי"‎ • השרה גילה גמליאל: "אני חושבת שדברים צריכים קצת להיכנס פה לפרופורציה"
נחמן גור
כ"ד סיון התשע"ה / 10.06.2015 21:00

וידאו: ערוץ 7

ח”כ אורן חזן הגיע הערב (רביעי) לכינוס מרכז הליכוד בגני התערוכה בתל אביב, שדן בהצעה לשנות את הגוף שיבחר את המועמדים של התנועה לתפקיד חברי הכנסת.

חזן הגיע בליווי תומכים ועשרות כלי תקשורת, והתקבל על ידי חברי מרכז בחיבוקים ונשיקות.

“יש פה ניסיון לעשות חיסול ממוקד לסגן יו”ר הכנסת”, תקף כאשר נכנס.

לדבריו, הציבור תומך בו ולא מאמין לעדויות של תיירים ועובדים באשר לעברו, לכאורה. “ברגע זה אני מקבל אלפי לייקים, הודעות ושיחות טלפון”, אמר.

בשלב זה פנה חזן לעיתונאי עמית סגל, מי שערך את התחקיר נגדו – ואמר: “תתכונן, אני ואתה הולכים להיפגש בבית המשפט והוא יגיד את דברו. אני מבטיח לך שערימת השקרים שאתה פיזרת תתמוסס כמו קרח שנשכב תחת השמש ביום חם מאוד”.

כמה שעות קודם לכן הודיע הח”כ הנמצא בעין סערה פוליטית, כי הוא חוזר בו מכוונתו להיבדק בפוליגרף בנוגע לטענות שהועלו נגדו בתחקיר של חדשות 2 על תקופת שהותו בבולגריה.

“אני לא משקר על עברי ואני לא מתכוון לעשות בדיקות פוליגרף בכל פעם שמישהו יחליט לפגוע בשמי הטוב”, הבהיר.

במסגרת הפוסט הוא תקף את כלי התקשורת  בעקבות הפרסומים נגדו: “רוצים לראות את עליבותה של התקשורת הישראלית? את קריסתה של הממלכה השביעית ? את ה׳תחקירים׳ שהם מוכרים לכם?”, שאל חזן והציג שאילתה שתוכנה התברר כשקר – ששיגר לו כתב ‘הארץ’.

“הבנתם? כתב של עיתון רציני ומכובד קיבל רכילות זולה ושקרית, לא עשה בדיקה, ישר קבע זאת כעובדה ורץ לבקש תגובה, כשהוא מפנטז כבר על הכותרת שיקבל מחר בעיתון”.

חזן המשיך: “באמת לא נמאס לכם אנשי תקשורת יקרים? במשך יומיים אני סופג הכפשות ושקרים מכל כיוון. אני בן אדם, אתם בני אדם, תמשיכו להתנהג ככאלה”.

חזן גם התייחס לפרסומים לפיהם הוכרז כאישיות בלתי רצויה בבולגריה – והבהיר כי הם אינם נכונים: “למי שפספס, אמש פורסם שגורמים בבולגריה נפגשו עם גורמים בכנסת ואמרו שאיני רצוי בבולגריה. הבוקר כבר פורסם שלא היה ולא נברא.

אורן חזן

“הידיעה השקרית, אגב, פורסמה בערוץ הטלוויזיה הציבורי שאני וכולכם משלמים עליו אגרה.

“אתם ממשיכים בריקוד על הדם, אתם חוטאים בשיימינג חסר פרופורציה ופוגעים בי, בקרובים אליי, ובכל מי שנמצא בדרך”, כתב. “אני לא מצפה מכם להתנצלות, אבל לפחות אל תחטאו למקצוע שלכם”.

הוא חתם את הפוסט במילים: “באופן אישי אל תדאגו לי, לא מנצחים אותי כל כך מהר…”

אתמול סירב חזן להגיב מפורשות לממצאי התחקיר שפורסם במהדורה המרכזית, אך פרסם הודעה בפייסבוק בה הודה לתומכיו הרבים.

מי שיצאה היום להגנתו הייתה שרה לשוויון מגדרי, גילה גמליאל מהליכוד.

אורן חזן

בראיון שהעניקה ליעל דן בגלי צה”ל היא הסתייגה מהמתקפות  על חבר הכנסת מהליכוד, לאור הפרשיות האחרונות ותחקיר ערוץ 2: “אני חושבת שדברים צריכים קצת להיכנס פה לפרופורציה. הוא עדיין מכחיש את הדברים ומוקנית לו חזקת החפות”.

גמליאל טענה בראיון כי הסערה התקשורתית והציבורית סביב הפרשייה נבעה מתוך הרצון להתנכל לחבר הכנסת הטרי: “יש לי מעין תחושה שמכיוון שמדובר במר חזן, אז מרשים אנחנו לעצמנו לדרוש ממנו דברים שהחוק לא דורש אפילו משרים במידה ולא הוגש נגדם כתב אישום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות