ח”כ משה גפני: מגנה את ההודעה שגנץ פרסם בשבת, חוסר אחריות

יו"ר דגל התורה נגד יו"ר המחנה הממלכתי: "אני מגנה את ההודעה שבני גנץ הוציא בשבת קודש, שאין בה פיקוח נפש והייתה יכולה להידחות למוצאי שבת. חוסר אחריות ציבורית של שר בממשלה וחבר הקבינט"
אריה ריבקינד
כ"ז ניסן התשפ"ד / 04.05.2024 23:17

יו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני, תקף הערב (מוצאי שבת) את יו”ר המחנה הממלכתי, חבר קבינט המלחמה, השר בני גץ – בגלל הודעה רשמית שפרסם בעיצומה של שבת קודש.

בהודעה שפרסם יו”ר ועדת הכספים נאמר: “אני מגנה את ההודעה שבני גנץ הוציא בשבת קודש, שאין בה פיקוח נפש והייתה יכולה להידחות למוצאי שבת. חוסר אחריות ציבורית של שר בממשלה וחבר הקבינט”.

ומדוע משה גפני לא ביקר את ראש הממשלה נתניהו? גורם בלשכתו אומר לחרדים 10, כי אין הם מגיבים על תדרוכים לא רשמיים.

עקבו אחר ערוץ הוואטסאפ של שרי רוט

הכל החל כאשר לשכת ראש הממשלה תדרכה במהלך יום השבת, תחת “גורם מדיני” כי בניגוד לפרסומים, ישראל בשום פנים ואופן לא תסכים לסיום המלחמה כחלק מהסכם לשחרור החטופים: “כפי שהחליט הדרג המדיני, צה”ל יכנס לרפיח וישמיד את גדודי החמאס הנותרים בה – בין אם תהיה הפוגה זמנית לשחרור חטופינו, ובין אם לאו.

“הפרסומים כאילו ישראל הסכימה לסיום המלחמה כחלק מעסקת חטופים או שישראל תאפשר מתן ערבויות מצד המתווכות לסיום המלחמה – אינם נכונים”, נמסר מלשכת נתניהו, “עד רגע זה חמאס לא ויתר על דרישתו לסיום המלחמה, ובכך הוא מסכל את האפשרות להגעה להסכם”.

השר בני גנץ, חבר בקבינט המלחמה הגיב גם הוא בעיצומו של יום השבת: “טרם התקבלה תשובה רשמית למתווה. לכשתתקבל – יתכנס קבינט ניהול המלחמה וידון בה. עד אז, מציע ל’גורמים המדיניים’ ולכלל מקבלי ההחלטות להמתין לעדכונים רשמיים, לנהוג בקור רוח ולא להיכנס להיסטריה משיקולים פוליטיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות