‘השומרים’ להורים: “ב’בין הזמנים’ הסיכוי לתקיפה של הילדים עולה!’

 ארגון 'השומרים' פונה להורים לקראת תחילת 'בין הזמנים': "מקרי תקיפה חמורים עולים משמעותית, ועלולים להוביל לנזק בלתי הפיך" • מדובר בעלייה של עשרות אחוזים באירועי תקיפה שמתבצעים בערים החרדיות כנגד ילדים בכל הגילאים
חיים טוויל
ח' אב התשפ"ג / 26.07.2023 18:22

מדי שנה, עם התקרבות ימי ‘בין הזמנים’, חלה עלייה מדאיגה במקרי התקיפה החמורים נגד ילדים וילדות.

על פי נתוני ארגון ‘השומרים’, מדובר בעלייה משמעותית של עשרות אחוזים באירועי תקיפה שמתבצעים בערים השונות כנגד ילדים בכל הגילאים – לעומת תקופות אחרות במהלך השנה.

בארגון ‘השומרים’ מציינים, כי המקומות המסוכנים ביותר הם גינות, חנויות ובחצרות הבתים. על כן, יש להימנע לשלוח את הילדים למקומות אלו ללא השגחה.

אנשי חינוך העובדים בשיתוף פעולה עם הארגון מספרים על מספר מקרים מזעזעים שארעו, בעיקר בתקופת ‘בין הזמנים’. בארגון משקיעים משאבים רבים להביא לתפיסתם של התוקפים, שחלקם נדמים כאנשים נורמטייביים לחלוטין.

גורם בכיר בארגון ‘השומרים’ המטפל בנפגעים מול אנשי המקצוע, אומר: “מדובר בפגיעות שעלולות להוביל לנזקים קשים ובלתי הפיכים לילדים. על ההורים להגביר את העירנות ולפקוח עין על הילדים הקטנים, במיוחד בתקופה זו שבה הסיכוי לתקיפה עולה משמעותית. כמובן, שבכל מקרה שבו עולה חשד לתקיפה, יש לפנות באופן מיידי למוקד הארגון לצורך מניעת המקרה הבא”.

מנכ”ל הארגון חיים רוטר התייחס לתופעה: “אנו מתקרבים לימי ‘בין הזמנים’, ומטבע הדברים ילדיכם יוצאים מהבית לבדם לשחק בגנים ציבוריים, מבלי לקחת בחשבון את הסכנה החמורה שטמונה בכך. אנו בארגון השומרים פועלים באופן מאסיבי, גם באמצעים טכנולוגיים על מנת לשים את ידינו על התוקפים, אבל צריכים גם את הסיוע שלכם – ציבור ההורים והתושבים, שמרו על ילדיכם, פקחו עיניים על כל חשוד ודווחו מיידית למוקד הארגון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות