הסתה של ילדים: “לא רוצים חרדים בבית שמש שלנו”

בהפגנה של נציגי האופוזיציה בבית שמש בדרישה לחלק את העיר, הוצבו ילדים עם שלטי הסתה • העירייה: "לאחר ההסתה ברשתות החברתיות, כעת אנו עדים להתדרדרות חמורה נוספת - הבאת ילדיהם להפגנות וחינוכם לשנאה כלפי האחר"
נחמן גור
כ"ב אלול התשע"ד / 17.09.2014 11:18

לא יודעים להפסיד בכבוד: לאחר שהפסידו פעמיים בבחירות המקומיות שהתקיימו בעיר, ולאחר שגם בית המשפט אמר את דברו בפרשת בית הספר ‘שפה ותרבויות’ – הנציגים החילונים, המרכיבים את האופוזיציה החילונית בעיריית בית שמש, התייצבו אתמול (שלישי) יחד עם קומץ מפגינים בככר בעיר, לעוד הפגנה בדרישה לחלק את העיר.

המפגינים שילבו ידיים והקימו גדר הפרדה אנושית, כדי לסמל את דרישתם ליצור חלוקה של העיר לשניים – אחת לחרדים והשנייה חילונית.

בין המפגינים בלטו גם ילדים חילונים מוסתים, שאחזו בשלטים בהם נכתבו משפטי הסתה בגנות החרדים, כמו: “בית שמש לא למכירה”, “לא רוצים דוסים בבית שמש”, ו”בית שמש ללא דוסים”.

המפגינים המבוגרים – בהם בלטו ריצרד פרס וטלי כהן – הציבו שלטים עליהם נכתב: “בית שמש שלנו, לא חרדית”, ו”בית שמש דורשת הפרדה!”

דובר עיריית בית שמש, מתי רוזנצוויג הגיב: “חבל מאוד שישנם גורמים שלא השלימו עדיין עם תוצאות הבחירות החוזרות ונשנות, אך ההשתתפות הדלילה בהפגנות הלעוסות מוכיחה כי רובם המוחלט של תושבי בית שמש אינם מעוניינים במחלוקות, אלא חיים ביחד עם כל המגזרים בשלום ושלווה.

“לצערנו, לאחר ההסתה ברשתות החברתיות מצד הפעילים הקיצוניים ואשר נמצאת בחקירת משטרת ישראל, כעת אנו עדים להתדרדרות חמורה נוספת, בהבאת ילדיהם להפגנות וחינוכם לשנאה כלפי האחר, דבר המתבטא בכרזות הילדים”.

צפו בתמונות של הצלם יעקב לדרמן:

בית שמש

בית שמש

בית שמש

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות