גלאון עושה ‘שנור’ אצל המתפקדים: “שנוכל לקום בחזרה על הרגליים”

יו"ר מרצ ביקשה ממתפקדי מרצ, שלא עברה את אחוז החסימה ונכנסה לחובות - לתרום כסף • "אם מי שקורא את המילים יתרום בין 50 ל-500 שקלים, נוכל לקום מחדש"
חרדים 10
י"ב כסלו התשפ"ג / 06.12.2022 18:29

יו”ר מרצ זהבה גלאון שיגרה היום (שלישי) הודעה למתפקדי המפלגה שלא עברה את אחוז החסימה, תחת הכותרת “אני רוצה לבקש ממך משהו” – לתרום כסף למרצ.

“כדי שנוכל לקום בחזרה על הרגליים, לצאת מהנקודה החשוכה הזאת ולכונן מחדש את המאבק על כל מה שאנחנו מאמינים בו – זה הזמן להתגייס ולתרום למרצ”, כתבה גלאון במייל ששלחה למתפקדים. “אם מי שקורא את המילים האלה יתרום בין 50 ל-500 שקלים, או כל סכום אחר – נוכל לא רק לשלם לעובדות ולעובדים שנתנו את הכול במאבק על הדמוקרטיה בסבבי הבחירות.

“נוכל גם לקום מחדש, להתגבר לעמוד בגו זקוף מול מי שמתכננים לרמוס את זכויות האדם, השוויון והצדק במדינת ישראל, ולומר להם: אותנו זה לא יעבור.

“יש כמה אנשים שחלמו למחוק אותנו, לגרש אותנו, לקבור אותנו ואת כל מה שאנחנו מאמינים בו. בואו נראה לה שהם יכולים להמשיך לחלום, שדווקא ברגע הקשה הזה אנחנו לא הולכים לשום מקום. אנחנו כאן ונמשיך להילחם עד שננצח”.

הודעתה של גלאון מגיעה על רקע חובות מפלגת מרצ שלא כוסו, לאחר שהמפלגה לא עברה את אחוז החסימה ולא נכנסה לכנסת. יצוין, כי מרצ חויבה להחזיר למדינה 15,997,526 שקלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות