התפתחות דרמטית בפרשה של ראש עיריית אור עקיבא: יש עדת מדינה?

בשל התפתחות דרמטית בפרשה: מעצרו של ראש העיר אור עקיבא יעקב אדרי הוארך בשישה ימים • עורך דינה של אורלי יחזקאל, מי שהייתה יד ימינו וחשודה גם היא בפרשה - התפטר מתפקידו
חיים טוויל
כ"ח חשון התשפ"א / 15.11.2020 19:49

מעצרו של ראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי, הוארך היום (ראשון) בשישה ימים בצל התפתחות דרמטית – שאת פרטיה לא ניתן למסור – בפרשה שבה הוא חשוד בשוחד.

סובלים ממחלות רקע? ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף מהביטוח הלאומי

לפי דיווח בחדשות 13, משה יוחאי, עורך דינה של אורלי יחזקאל, יועצת אסטרטגית ויד ימינו של ראש העירייה, החשודה גם היא בפרשה – התפטר מתפקידו.

לפי דיווח באתר ynet, לאחר הארכת המעצר הראשונה הפעילו חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה, לחץ כבד על יחזקאל כדי שתהפוך לעדת מדינה נגד אדרי. בעקבות הלחצים והאפשרות שתשתף איתם פעולה, סנגורה התפטר מייצוגה.

אדרי נעצר יחד עם עוד שלושה חשודים, בהם היועצת האסטרטגית אורלי יחזקאל המקורבת אליו.

לפי חדשות 13, החשד הוא כי אדרי ומקורביו פתחו עמותה פיקטיבית לנזקקים וביקשו מאנשי עסקים לתרום לה כסף. כך, הוציאו תלושים שיועדו לחסרי היכולת – אך בפועל, לכאורה, רובם ככולם חולקו למקורביו של ראש העיר,- ולא לאף נזקק.

אדרי חשוד בין היתר גם בטובות הנאה, וכן בקידום פרוייקטים למקורבים בשווי של מיליוני שקלים – בעיקר למי שבעבר הייתה העוזרת האישית שלו, אורלי יחזקאל.

יחזקאל, הדמות המרכזית בפרשה, היא בעלת חברה לייעוץ כלכלי, ששימשה בעבר כמנכ”לית משרד נגב-גליל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות