רובינשטיין שוב מקרטע: פתיחת הגנים נדחית עד להודעה חדשה

אחרי שפרסמה הודעה כי ביממה האחרונה החלה בהיערכות לקראת חזרה לשגרת הלימודים בגני הילדים ביום ראשון הקרוב, מודיעה הערב עיריית ב"ב להורים הנואשים על ביטול התכנית • התירוץ: "תוך כדי היערכות התעוררו מספר נקודות הנוגעות לבריאות התלמידים שחייבו בחינה מחודשת"
אריה ריבקינד
כ' אייר התש"פ / 14.05.2020 18:01

בעוד שבכל רחבי הארץ החלו הלימודים בגני הילדים כבר לפני שבוע, לאחר הפסקה של חודשיים – בעיריית בני ברק הכל מקרטע, וההורים נואשים.

ביממה האחרונה החלה עיריית בני ברק בהיערכות לקראת חזרה לשגרת הלימודים בהתאם להנחיות.

זאת לאחר שבתום דיון הערכות ממושך שקיימה עיריית בני ברק, הוחלט על חזרה ללימודים של הגיל הרך ותחילת פעילותם של כלל גני הילדים העירוניים, תוך שמירה קפדנית של כלל ההנחיות והוראות הבטיחות – החל מיום ראשון הקרוב.

במהלך הדיון אף הוצגו הנתונים והועלו מתווים אפשריים לחזרה מדורגת ללימודים תוך שמירה על שלומם של התלמידים וצוותי ההוראה.

אלא שהיום התברר כי הכאוס בעירייה טרם הסתיים. לפי ההודעה של העירייה, “תוך כדי היערכות התעוררו מספר נקודות הנוגעות לבריאות התלמידים שחייבו בחינה מחודשת”.

בעקבות כך, החזרה לשגרת הלימודים בגני הילדים נדחית בשלב זה עד להודעה חדשה, כשבעירייה מתרצים: “זאת על מנת להבטיח את שלומם ובריאותם של צוותי ההוראה וכלל התלמידים”.

יצויין, כי מערך החינוך המיוחד יחל לפעול באופן מלא החל מיום ראשון, ללא שינוי.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    השלומאליות היא של הציבור שלא בוחר לפי שכלו האישי ולא לגפו של ענין
    14/05/2020 20:40
    ג'פרי
  1. רק לפי שייכות מפלגתית גדוליאקיסטית איך אמר לי פעם אהבל ליטאי לי אין זכות בחירה שאלתי אותו אתה לא אזרח ישראלי הוא ענה לי לי אין זכות בחירה הגדויילים בוחרים בשבילי ולכן בני ברק מסריחה מגדוילים כל הביוב דולף תצביעו הלאה כמו עדר שוטים איך אמר הרב רובמן מחיפה אורזים את השכל במזוודה ונוסעים אל החזון איש ה’ לא ברא לכם שכל בקודקוד שכל דבר תעשו כמו עדר שוטים

  2. נמאס מהעייריה הזאת
    14/05/2020 21:27
    דוד
  3. להחליף דחוף את ראש העיר